    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Warto teraz sprzedać mieszkanie.
    <tdft74$ua2$1$Cav@news.chmurka.net>
    <f...@g...com>
    <tdg09e$vt$3$Cav@news.chmurka.net>
    <c...@g...com>
    <tdg1t6$22m$1$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <tdhphe$74q$1$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <tdicds$ipp$1$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <tdilc7$o0k$1$Cav@news.chmurka.net>
    Date: Wed, 17 Aug 2022 14:17:35 +0200

    Cavallino pisze:

    > To mi akurat klarował producent innego rodzaju szkieletu.
    > Takiego w kształcie U (stalowego), do którego idzie do środka wełny
    > napakować.

    Poniekąd miał rację. Systemy ze stalowym szkieletem mogą w ogóle nie być
    przeznaczone do używania zimą (co nie znaczy, że dom należy jesienią
    zburzyć). Pakowanie wełny do środka półzamkniętego profilu nic nie zmieni,
    obojętnie jak dobrze by ta robota szła.

    > Na razie tak właśnie pewnie będzie.

    No to powinno być dobrze. Tak jak w tym nieużywanym mieszkaniu we bloku,
    co o nim na początku było.

    > To domek letniskowy.

    "Domek letniskowy" to chyba tak jak bielizna, co może mieć różne kolory,
    niekoniecznie biały. Ludzie stawiający taka chatę nie musza zakładać, że
    będa się tam pojawiać wyłącznie w okresie od 21 czerwca do 22 września.

    > Czyli przy dobrych oknach i nieroszczelnieniu nie istnieje.
    > O tym pisałem.

    Dobre okna nie stoją na przeszkodzie w zrobieniu dobrej wentylacji.

    --
    Jarek