    From: " 666" <...@...6>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Watomierz cegowy AC ?
    Date: Sun, 29 Mar 2015 20:10:20 +0200
    <mf97p7$ki6$1@node2.news.atman.pl> <mf99d8$9j$1@news.supermedia.pl>
    <b...@g...com>

    Ostatni mający wiedzę to już dawno wyjechali z kraju nawet nie gasząc za sobą
    światła.
    Trafiam wyłącznie na elektryków ćwierćinteligentów na poziomie budowy stodoły ze
    szwagrem.
    Kilka nieruchomości * kilka firm, to daje próbkę.
    Nie mam czasu wszystkiego robić osobiście ani kupować im mojego sprzętu jako dodatku
    do ich żarówki i neonówki.
    Niestety rynek pracy w W-wie jest zdemoralizowany.
    Fałszywe pomiary pięcioletnie za 5 zł od mieszkania dla spółdzielni itp. itd.
    Ja mówisz mu "ciepłe światło", "zimne światło" lub co gorzej wypowiadasz obce słowo
    "Kelvin" to oczy jak złotówy.
    Ale oczywiście On wszystko wie najlepiej bo "ja Panie dopiero 40 lat to robię".
    Smród i brud w kanciapie świadczy o tych 40 latach.
    Dla niego, "świetlówka to k... świetlówka", coś wydaje Ci się uzgodnisz, a odwrócisz
    się i zrobi (raczej spie...) po swojemu.

    -----