  • Data: 2016-07-20 22:56:11
    Temat: Re: Wąż rozciagany do odkurzacza centralnego
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko ze zamiast w porywach poltora metra rury + nieduzy odkurzacz tak z osiem
    metrow rury potrzebujesz.

    No nie do konca. Rura siedem metrow sluzy do odkurzania domu. Sa tez
    rury rozciagane w cenie ok. stowki, tylko nie wiem co to jest warte. Za
    to nie potrzebuje klamota z zawsze zakrotkim kablem i krotszej rury.
    Odkurzacz wisi na scianie, wiec tylko brakuje rury. Nie to, ze jest to
    jakas rewolucja, ale wole teraz rure jak trzymac byle odkurzacz,
    pilnowac workow, zwijac kabel, rure i bawic sie z przedluzaczem.

    Pozdro.. TK