eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWażna deklaracja dla posiadaczy kredytów. "Dalsze podwyżki stóp mogą być konieczne" › Re: Ważna deklaracja dla posiadaczy kredytów. "Dalsze podwyżki stóp mogą być konieczne"
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 23 Dec 2021 15:10:13 -0800 (PST)
    Subject: Re: Ważna deklaracja dla posiadaczy kredytów. "Dalsze podwyżki stóp
    mogą być konieczne"
    From: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 23 December 2021 at 23:22:55 UTC+1, heby wrote:
    > Dziekuję za znakomity wykład z cieżkiej makroekonomii. Zawsze miałem
    > poczucie że te Noble, habilitacje i inne doktoraty, to praktycznie za
    > friko dają, skoro to takie proste i da się zredukować do kilku zdań
    > zrozumiałych nawet dla usenetowych troli, jak ja.
    ekonomia nigdy nie była nauką
    mozna się uczyc zarządzania zespołami ludzkimi, finansami, bankowości
    ale cala światowa ekonomia to jedna zasada
    - kupić tanio i sprzedać drogo
    i zarządzanie ryzykiem
    badania operacyjne
    w myśl zasady
    All Risks Contained

    Gdyby ekonomia byla nauka, miała jakies podstawy, zasady, to by ograniczała politykę
    a przecież każdy kolejny gabinet na świecie
    to nowa ekonomia, nowe zasady lichwy
    i jedni daja kasę biedakom a inni jedynie milionerom

    i ekonomia to pięknie uzasadnia:

    - biedakom, bo są w potrzebie

    - milionerom, bo oni wiedzą jak spożytkowac kasę

    I gdy zostaniesz premierem rządu
    to ogłosisz wlasne zasady ekonomii na wlasnośc

    Sa Noble za naukę i jeden jest z ostatnich 30 lat i tydzien temu dostał 90-letni
    Japończyk Suki, za teorię efektu szklarniowego ( tego co rzekomo ociepla zimy)

    Dostał w tym roku
    bo to byl ostatni rok przed globalnym oziębieniem i arkty znymi mrozami
    z uwagi na minimum aktywności słońca, zero plam na słoncu 2021/22
    zatem za rok by nie mógł dostać

    Japonczyk zdrowy, sprawny, optymista
    Warto obejrzec jego Noblowski wykład i wysłac mu życzenia na Princeton

    Zatem skoro juz wiemy że ekonomia to żadna nauka
    a jedyna nauką jest sztuka lichwy:
    kupic tanio - sprzedac drogo
    to już możemy aplikowac o Nobela
    i dosta go w Nowym Roku
    czego każdemu życzę

    Gdyby Nobel miał cokolwiek wspólnego z nauka
    to już w tym roku mielibysmy Nobla z Medycyny za Covid19,
    odkryty w 2004 roku w Singaporze i badany przez 19 letnią badaczkę z Harvardu

    Zatem życie milionera jest proste
    Godzina sztuki lichwy na tydzień
    i od kasy się nie opędzisz