  • Data: 2016-03-23 14:15:08
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 marca 2016 11:17:54 UTC+1 użytkownik Krzysztof Garus napisał:
> [...]
    kiepskie wyniki, nie wiem czy ty czytaty jestes?

    > Już nie tak jak kiedyś, nawet (żeby było bardziej w temacie grupy) - mam w domu
    bibliotekę - pomieszczenie z książkami :)

    są ludzie co nie czytają - wiec pytałem, bo jak ktos nie czyta to co mu o książkach
    gadac

    > Kolejka książek do przeczytania dosyć długa, tej nawet tam nie umieszczę, to może
    bądź tak dobry i streść najważniejsze tezy.

    gender jest zły :) Poczytaj, dowiesz sie jak dzieci w przedszkolach na zachodzie uczy
    sie zachowan seksualnych, masturbacji itd. Na razie granicą jest zakaz odbywania
    stosunków seksualnych wsród przedszkolaków.

    > I szanuj dyskutantów, jeśli sam chcesz być szanowany.

    szanuję. Ale lubię otwartosc - jesli wypowiadasz sie w temacie to albo cos wiesz,
    albo chcesz sie dowiedziec.
    Wyglądało na to ze tematu nie znasz, zatem polecam książkę na ten temat.

    b.