  • 1. Data: 2016-03-18 14:16:01
    Temat: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie

    Moja uwage zwrocil fakt, ze mieszkancy miejscowosci czuja sie opuszczeni
    przez wlasne panstwo. Nie mozna nic powiedziec na emigrantow, bo zostaje
    sie zaszufladkowanym jako rasista. W GB jakies dwa tygodnie temu
    zwolniono hirurga, bo zwrocil uwage koledze po fachu podczas operacji.
    Uzano zachowanie jako rasistowskie i naruszajace cos tam religijne. We
    Wloszech przed Bozym Narodzeniem tez koled nie spiewano bo moze obrazac
    uczucia przybyszow. Nie dziwne, ze zaczynaja sie panoszyc, rzucac do
    ciezarowek kamieniami jak wladza w innym panstwie na to pozwala. Tylko
    pogratulowac takiej wladzy.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2016-03-18 14:38:47
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 18 marca 2016 14:16:03 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > ciezarowek kamieniami jak wladza w innym panstwie na to pozwala. Tylko
    > pogratulowac takiej wladzy.

    Tak sie koncza lewicowe rzady. Dlatego lewactwo trzeba tepic :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2016-03-18 19:19:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za to w dzungli piec sklepow trzy restauracje i burdel. Talerz ryzu z kurczakiem 5
    Euro. Jeszcze klub nocny jest, bylbym zapomnial.

  • 4. Data: 2016-03-18 20:07:48
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    pisałem kiedys ze gdy bedzie sie dzieciom wmawiac ze mogą być wilkiem to coniektóre
    zechcą nim być. Krzywdzenie dzieci w toku:
    http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/285625-skutki-poli
    tyki-gender-w-wielkiej-brytanii-w-ciagu-ostatnich-5-
    lat-liczba-dzieci-z-zespolem-dezaprobaty-plci-wzrosl
    a-o-1000-proc

    ciekawe co powiedzą ci, którzy bronili kiedys "swobód" ludzi, gdyśmy sie spierali o
    ustawę o zmianie płci. Ergiemu nie przeszkadzała kobieta z brodą, ma chłop szczescie
    ze genderysci jego dzieci nie dopadły, pewnie inaczej by gadał.

    Zdaje sie ze czas spadac z europy w takiej deformowanej formie - trzeba zostawic
    wyłącznie wolny rynek i schengen.

    b.

  • 5. Data: 2016-03-18 20:43:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    ze genderysci jego dzieci nie dopadły, pewnie inaczej by gadał.

    mówisz, że klechy to genderyści? W sumie chłoby w sukienkach z koronkami

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2016-03-18 21:07:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-18 o 20:07, Budyń pisze:
> [...]
    ze genderysci jego dzieci nie dopadły, pewnie inaczej by gadał.

    Jeden z przyjaciol mojej corki wiek nastoletni ponoc zastanawia sie czy
    nie jest gejem, znaczy tym rowerowym co to noge sie opiera. Mowi tak i
    nie jest pewny. Corka mojej szwagierki tez wypisywala bzdury, ze ma
    dziewczyne ze dwa lata temu. Poczatek wieku dojrzewania. Przez ten caly
    idiotyzm z gender i innymi pierdolami dzieciakom pier...lic sie w
    glowach zaczyna. No do chu chyba sie wie, czy sie lubi chlopakow czy
    dziewczyny? Ja wiedzialem a tu zaczynaja byc problemy.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2016-03-18 21:28:02
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 18 marca 2016 20:47:10 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mówisz, że klechy to genderyści? W sumie chłoby w sukienkach z koronkami

    tobie zawsze musi na kler zejsc - i znów mnie cos w usta wkładasz. Nie nie mówie
    takiego...

    b.

  • 8. Data: 2016-03-18 21:28:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    >

    > tobie zawsze musi na kler zejsc - i znów mnie cos w usta wkładasz. Nie nie mówie

    Ty piszesz o genderystach dopadających dzieci. To chyba klechy to
    pierwsze co się kojarzy.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2016-03-18 21:44:56
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 18 marca 2016 21:31:22 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    >To chyba klechy to
    > pierwsze co się kojarzy.

    gdybym napisał zielony banan to tez by ci sie z klechami skojarzyło. I równie
    sensownie jak klechy z pedofilią. Bo jesli chodzi o grupy zawodowe umoczone w
    pedofilie to nie klechy są na pierwszym miejscu. Ale maja "dobrą" prasę, wiec sie nie
    dziwie ze ci sie kojarzy... To tylko mówi o twojej próbie weryfikacji zródeł
    informacji.

    Zeby zamknąc sprawe -w polsce:
    "Najciekawsze dane dotyczą jednak tego, kim są skazani pedofile. Aż 900 osób z 1468
    osadzonych nie ma żadnego wyuczonego zawodu. Prawie 70 z nich było murarzami, 40
    pracowało dorywczo, 30 wykonywało zawód ślusarza, 30 to rolnicy, a 25 mechanicy
    samochodowi. Jedynie "pojedyncze osoby" wykonywały zawody takie jak inżynier, lekarz,
    nauczyciel, pedagog, wychowawca czy duchowny kościoła katolickiego."

    b.

  • 10. Data: 2016-03-18 22:05:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]

    "dobrą" prasę, wiec sie nie dziwie ze ci sie kojarzy... To tylko mówi o twojej próbie

    wskażesz inne grupy zawodowe zajmujące się systemowym ukrywaniem
    pedofili?

    a może przypomnisz, który biskup wymyslił gender? i wskazał na chłpców w
    sukienkach z koronkami?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?