  • 1. Data: 2016-03-14 10:29:58
    Temat: Blat gotowy czy wycinany?
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    Witam,

    wczoraj przy okazji w Ikei wypatrzyłem sobie idealnie wręcz pasujący
    blat biurka.

    O taki: http://tiny.pl/g7wtn

    Teraz pytanie. Jak podejść do tematu najbardziej ekonomicznie. Biurko
    będzie stało w mało reprezentacyjnym miejscu, więc estetyka stoi na 2.
    miejscu (ale też bez przesady).

    Czy kupować to, czy wycinać z płyty w markecie (ucinają takie
    zawijasy?), czy raczej u jakiegoś wioskowego stolarza?

    Jaki będzie najlepszy stosunek jakości do ceny?

    Nogi mam.

  • 2. Data: 2016-03-14 10:33:38
    Temat: Re: Blat gotowy czy wycinany?
    Od: masti <g...@t...hell>

    twistedme wrote:

> [...]
    >
    > Czy kupować to, czy wycinać z płyty w markecie (ucinają takie
    > zawijasy?), czy raczej u jakiegoś wioskowego stolarza?

    w markecie tną tylko proste.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-03-14 11:19:26
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2016-03-14 10:29, twistedme pisze:

    > Nogi mam.

    To idź do Ikei i sprawdź ten blat.
    Otóż jest trochę "rozpięty", ma 1,6m i 16mm grubości.
    Zauważysz, że dedykowane do niego nogi mają podparcie na całej jego
    szerokości.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2016-03-14 12:03:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 marca 2016 10:30:03 UTC+1 użytkownik twistedme napisał:
> [...]
    > zawijasy?), czy raczej u jakiegoś wioskowego stolarza?
    > Jaki będzie najlepszy stosunek jakości do ceny?
    U nas w lokalnej hurtowni gdzie sprzedają m.in płyty meblowe docinam zawsze elementy
    na wymiar. Sprawdź może i w twojej okolicy coś się znajdzie
    Ten z Ikei wychodzi po ok 220zł/m2 to straszna drożyzna.
    Biała płyta meblowa to jeśli mnie pamięć nie myli w okolicy 20zł/m2 jest kolorowe
    droższe(venga ok 30zł) Cięcie często jest gratis, czasami parę zł doliczają(w
    zależności ile i jakie elementy). Oklejenie to 3zł mb (robocizna + okleina)
    Więc taki blat z grubsza licząc powinien wyjść grubo poniżej 100zł
    Myślę ze spokojnie znajdziesz lokalną firmę która w tej cenie zrobi.
    Pytaj tam gdzie akcesoria/płyty meblowe sprzedają.
    Co do rozstawu nóg jak masti niżej pisze to ew domów paski płyty, przykręcisz od
    spodu jako wzmocnienie. Nawet z tym 100zł nie powinno przekroczyć łącznie.

  • 5. Data: 2016-03-14 13:44:56
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2016-03-14 o 10:33, masti pisze:
    > twistedme wrote:

    > w markecie tną tylko proste.

    W Leroyu wycięli mi kształty wg mojego szablonu.

  • 6. Data: 2016-03-14 13:46:31
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-03-14 o 12:03, Kris pisze:
> [...]
    spodu jako wzmocnienie. Nawet z tym 100zł nie powinno przekroczyć łącznie.

    No właśnie o to mi chodziło, dzięki. Właśnie mi się wydawało, że cena
    jest z kosmosu.

  • 7. Data: 2016-03-14 21:35:32
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.03.2016 o 13:46, twistedme pisze:

    > No właśnie o to mi chodziło, dzięki. Właśnie mi się wydawało, że cena
    > jest z kosmosu.
    a jakbyś kupił deseczki na podłogę, takie za 40zł/m2 i poskręcał z nich
    blat? nawet może na osb?

    ToMasz