  • 1. Data: 2016-03-11 08:55:46
    Temat: Samozamykacz do furtki
    Od: Kris <k...@g...com>

    Do tej pory w furtce stosuję samozamykacz tego typu
    http://www.mas-met.pl/photos/ts1500.gif
    Latem nie ma problemów, zimą jednak pewnie z racji zimna olej w nim gęstnieje i
    często nie domyka do końca(aż za elektrozaczep) furtki.
    Poleci ktoś jakiś domykacz do furtki aby działał 4 pory roku.
    Wiem że są takie sprężynowe, coś w ten deseń
    http://salon-gerda.kqs.pl/galerie/068c3db93a67afa355
    a21439fc06a4e619423.jpg
    nie widziałem go w akcji ale podejrzewam że trzaska furtką jak zięć teściową.
    Jakieś inne sprawdzone rozwiązanie?

  • 2. Data: 2016-03-11 10:07:09
    Temat: Re: Samozamykacz do furtki
    Od: alberciq <n...@g...pl>

    W dniu 11.03.2016 o 08:55, Kris pisze:
    > Do tej pory w furtce stosuję samozamykacz tego typu
    > http://www.mas-met.pl/photos/ts1500.gif

    a regulowałeś go? tam jest(powinna być) śrubka odpowiedzialna za
    dociąganie przy końcu - może wystarczy ją podkręcić..

  • 3. Data: 2016-03-11 10:22:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 11 marca 2016 10:07:10 UTC+1 użytkownik alberciq napisał:
    > a regulowałeś go? tam jest(powinna być) śrubka odpowiedzialna za
    > dociąganie przy końcu - może wystarczy ją podkręcić..
    Tak, oczywiście regulowałem. Ale jak jest chłodniej wyregulujesz że ładnie powoli
    zamyka, zrobi się cieplej i trzaska furtką. wyregulujesz jak jest ciepło, zrobi się
    zimniej i nie domyka. Tak zabawa;)

  • 4. Data: 2016-03-11 10:27:10
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 11 marca 2016 08:55:50 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Latem nie ma problemów, zimą jednak pewnie z racji zimna olej w nim gęstnieje i
    często nie domyka do końca(aż za elektrozaczep) furtki.

    Ja bym rozebral - moze da sie wymienic olej na inny ? :)
    Daloby sie pewnie dobrac jakis na nizsze temperatury.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2016-03-11 10:28:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-11 o 08:55, Kris pisze:
> [...]
    a21439fc06a4e619423.jpg
    > nie widziałem go w akcji ale podejrzewam że trzaska furtką jak zięć teściową.

    W Wachocku pies soltysa zabil sie o bude. Soltysa denerwowalo to, ze
    pies ciagle jest daleko od budy i nie pilnuje, wiec do budy przyczepil
    go sprezyna.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2016-03-11 11:36:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 11 marca 2016 10:28:44 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > W Wachocku pies soltysa zabil sie o bude. Soltysa denerwowalo to, ze
    > pies ciagle jest daleko od budy i nie pilnuje, wiec do budy przyczepil
    > go sprezyna.

    Kiedyś to bym ze starego lóżka czy innego materaca sprężynę wyciągnął ale teraz
    jakieś piankowe żona kazała kupic więc sprężyn deficyt.

  • 7. Data: 2016-03-11 12:00:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-11 o 11:36, Kris pisze:

    > Kiedyś to bym ze starego lóżka czy innego materaca sprężynę wyciągnął ale teraz
    jakieś piankowe żona kazała kupic więc sprężyn deficyt.

    Kup na szrocie z zawieszenia jakiegos BMW. :-) Byle kto nie wejdzie.

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2016-03-11 13:07:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 11 marca 2016 12:00:57 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Kup na szrocie z zawieszenia jakiegos BMW. :-) Byle kto nie >wejdzie.
    Logo BMW może tam być widoczne i pies mi będzie warczał na furtkę bo dresów nie
    lubi;)

  • 9. Data: 2016-03-11 13:33:52
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 11 marca 2016 13:07:04 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Logo BMW może tam być widoczne i pies mi będzie warczał na furtkę bo dresów nie
    lubi;)

    Strasznie spaczony swiatopoglad macie ze utozsamiacie BMW wylacznie z dresem :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2016-03-11 13:55:49

    Fri, 11 Mar 2016 04:33:52 -0800 (PST), w
    om>, "Adam Sz."
    <a...@g...com> napisał(-a):

    > Strasznie spaczony swiatopoglad macie ze utozsamiacie BMW wylacznie z dresem :-)

    Fakt -- powinno się także z uszkodzonymi kierunkowskazami :)