  • 491. Data: 2016-04-07 20:13:05
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 7 kwietnia 2016 17:58:48 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Mnie zaś intryguje tępota Twojego myślenia.
    > Po pierwsze nikt tu nie dyskutował o Twoim wierzeniu, a tylko i
    > wyłącznie o przynależności do KK, którą cały czas tak podkreślasz. Tak
    > naprawdę to i ja wierzę, że istnieje jakaś siła, która tchnęła cały
    > wszechświat do życia.

    no cos pięknego :) Maniek, tu potrzebny wykład z podstaw katolicyzmu, wobec tej
    naszej "tępoty" nie wiem czy poradzimy. Masz czas to pisz, jak nie masz to ja
    później.

    b.

  • 492. Data: 2016-04-07 22:56:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-07 o 20:13, Budyń pisze:

    > no cos pięknego :) Maniek, tu potrzebny wykład z podstaw katolicyzmu, wobec tej
    naszej "tępoty" nie wiem czy poradzimy. Masz czas to pisz, jak nie masz to ja
    później.

    Ale co tu pisac? :-)
    O wierzeniu w jakas sile, ktora tchnela wszechswiat do zycia? :-D
    Zdaje sie, ze trudno temu zaprzeczyc skoro zyjemy. :-) Ale zeby wierzyc
    w jakies oczywistosci to sie nie spodziewalem. :-)
    Generalnie ten tekst to krzyk pustki. Gdzies bym poszedl, ale nie wiem
    gdzie, bo na wszystkich juz sie obrazilem. :-)

    Pozdro.. TK

  • 493. Data: 2016-04-07 23:36:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-07 o 17:58, Uzytkownik pisze:

    > Mnie zaś intryguje tępota Twojego myślenia.

    Tak wiem. Krasnoludki i zielone ludziki. :-)

    > Po pierwsze nikt tu nie dyskutował o Twoim wierzeniu, a tylko i
    > wyłącznie o przynależności do KK, którą cały czas tak podkreślasz.

    Bo nie istnieje cos takiego jak przynaleznosc do KK bez wiary. Wierze to
    przynaleze. Dla mnie to jakby to samo, ale coz poradzic, ze nic nie
    rozumiesz?

    > Tak
    > naprawdę to i ja wierzę, że istnieje jakaś siła, która tchnęła cały
    > wszechświat do życia. Ty ją nazywasz Bogiem, a ja po prostu niezbadaną
    > siłą. W gruncie rzeczy wierzymy w tego samego Boga, ale różnie go
    > nazywamy.

    O przepraszam. Sobie nie schlebiaj. Ja w zadna niezbedna sile nie
    wierze. Ta akurat jest pewna. :-) Ale nie jest zle. To dobry dla Ciebie
    poczatek. :-)

    > Różni nas natomiast sposób wyznawania wiary. Ja mam wpojone
    > czy też wrodzone cechy czynienia dobra i niewyrządzania zła zgodnie z
    > prawem naturalnym i nie potrzebuję świątyni czy też kapłanów, aby mnie
    > przekonywali do życia z takimi zasadami.

    No mi tez swiatynia nie jest potrzebna do zycia z takimi zasadami. Ale
    gdybys czytal uwaznie to pisalem cos o sumieniu. :-)

    > Ale, żeby tak żyć trzeba mieć
    > mocny charakter i być otwartym na różne grupy wyznaniowe. Osobniki ze
    > słabym charakterem muszą mieć przewodników,

    Za dlugo byles w American way, znaczy Amway. :-)

    > a najsłabsze uważają, że ich
    > wiara jest jedynie słuszna i nie ma lepszej na świecie - to są fanatycy.

    To mi sie podoba. Nie ma to jak wierzacy i nie uwazajacy, ze jego wiara
    jest jedynie sluszna. :-) Ale to cos tez o Tobie. Nie widzisz? :-)

    > Prawda jest taka, że całe chrześcijaństwo i islam posiadają wspólne
    > źródło wierzeń. Ale niestety tam gdzie gromadzą się ludzie, tam górę
    > bierze czynnik ludzki (chciwość, zawiść, cwaniactwo i chęć dominowania).
    > Dlatego też powstawały rozłamy, które tworzyły własne zasady, głównie po
    > to, żeby w łatwiejszy sposób podporządkowywać sobie ludzi.

    Tezy jakby sluszne, ale te wnioski...

    > Po drugie jeżeli ktoś wierzy w Boga (boga) nie musi przynależeć do
    > jakiegokolwiek Kościoła (jako zgromadzenia).

    Oczywiscie. Sa tacy co wierza w latajacy makaron. Inni w sile sprawcza. :-)

    > Może się nie modlić lub
    > modlić w dowolnej świątyni (w kościele, cerkwi, synagodze czy meczecie)
    > lub gdziekolwiek, nawet w szczerym polu. Sama świątynia nie jest
    > potrzebna, aby wyznawać Boga lub wierzyć w jego istnienie.

    Swiatynia by wierzyc w istnienie? Coraz bardziej mnie to bawi. :-)

    > Po trzecie Bóg ponoć jest jeden, a zatem obojętnym jest czy modlisz się
    > z Katolikami czy też innymi wyznaniami, bo modlisz się do tego samego
    > Boga. Kwestią jest tylko czy modląc się z nimi czynisz dobro czy też
    > ulegasz złu. Zatem argumentowanie, że jestem Katolikiem, bo wierzę w
    > Boga jest bzdurnym tłumaczeniem.

    No wiesz... Dla mnie bycie katolikiem to jedyna sluszna wiara. Gdyby
    bylo inaczej to nie bylbym katolikiem. Nie da sie byc katolikiem myslac,
    ze inna wiara tez jest sluszna. Inaczej mial bym piec zon, bralbym slub
    w cerkwi prawoslawnej a po godzinach modlilbym sie z zydami. A i jeszcze
    chodzil jak jechowy po domach. Ale to tylko w niedziele. Wtedy mam
    wiecej czasu. :-)

    > Z taką samą prawdą mogę powiedzieć, że
    > nie jestem Katolikiem, bo wierzę w Boga,
    > albo jestem Muzułmaninem, bo
    > wierzę w Boga. Jak więc widzisz "wiara w Boga" to jedno, a przynależność
    > do danego wyznania to inna kwestia. Zazwyczaj podyktowana otoczeniem,
    > wychowaniem i "wdrukowaniem".

    I tym sie rozni pustka od glebii. Ty wierzysz w cos czego nie chcesz
    dotknac. Pewnie dlatego, ze tak wygodniej. Ja dotykam, czuje, wierze i
    tym zyje. Ty trac czas, wyszukujac sprzecznosci. Mi to lata bo skupiam
    sie na czyms innym.

    > Dlatego też proszę przyjmij do wiadomości, że nie czepiamy się twojego
    > wierzenia w Boga, ale krytykujemy ugrupowanie, które chce swoje zasady
    > narzucać wszystkim, a do którego Ty przynależysz. Co prawda Katolicy w
    > porównaniu Muzułmanów są o wiele bardziej liberalni, ale też próbują się
    > wpierniczać z buciorami w życie innych.
    > Ty tego nie dostrzegasz, bo jesteś po ich stronie i uważasz, że to co
    > robią jest jedynie słuszne.

    A co ja uwazam to po prostu spytaj. Bedzie latwiej.

    > Po czwarte wyskakujesz jak Filip z Konopi z jakimiś tekstami oderwanymi
    > całkowicie od tematu dyskusji i jeszcze przypisujesz nam błędne wnioski.
    > Nikt nie kwestionuje tego, że jesteś wierzący i myślę że nikt też Ci nie
    > ma tego za złe. Mamy za złe natomiast to, że tak uparcie tłumaczysz i
    > bronisz tych członków swojego ugrupowania, którzy czynią zło.

    Juz prosilem i powtorze. Zacytuj w ktorym momencie tlumacze tych co
    czynia zlo.

    > Jeżeli ich tak bronisz to znaczy, że się utożsamiasz z nimi i
    > akceptujesz to zło, które oni czynią.

    Cytuj, cytuj. Nie zaluj sobie.

    Pozdro.. TK

  • 494. Data: 2016-04-08 20:50:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 kwietnia 2016 22:56:02 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    https://zapodaj.net/9f6ef8dcc4a5b.jpg.html

  • 495. Data: 2016-04-08 23:55:02
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-04-07 o 23:36, Maniek4 pisze:

    > Tak wiem. Krasnoludki i zielone ludziki. :-)

    I znów błędne wnioski.
    Mnie nie chodzi o Twoje wierzenia. Ja szanuję Twoją wiarę w Boga,
    Allaha, kij od miotły czy co tam sobie wolisz. Krytykuję tylko Twoje
    błędne wnioski, które bez przerwy sprowadzasz do kwestii wiary.

    > Bo nie istnieje cos takiego jak przynaleznosc do KK bez wiary.

    Ale istnieje wiara bez przynależenia. Poza tym wierząc w Boga można
    przynależeć do innego zgromadzenia niż KK.
    Czy naprawdę tak trudno Ci pojąć?

    > Wierze to przynaleze.

    > Dla mnie to jakby to samo, ale coz poradzic, ze nic nie rozumiesz?

    Błędne wnioski.

    > O przepraszam. Sobie nie schlebiaj. Ja w zadna niezbedna sile nie
    > wierze. Ta akurat jest pewna. :-) Ale nie jest zle. To dobry dla
    > Ciebie poczatek. :-)

    I to jest właśnie to Twoje głupie myślenie, które ja krytykuję.
    Podkreślam jeszcze raz, że nie chodzi mi o to w co lub w kogo wierzysz,
    bo nic mi do tego, ale krytykuję Twoją pychę, która powoduje, że uważasz
    się za kogoś lepszego, bo przynależysz do KK.

    > Za dlugo byles w American way, znaczy Amway. :-)

    Tutaj muszę Cię rozczarować, bo nigdy nie byłem.

    > To mi sie podoba. Nie ma to jak wierzacy i nie uwazajacy, ze jego
    > wiara jest jedynie sluszna. :-) Ale to cos tez o Tobie. Nie widzisz? :-)

    Nie wiara, lecz sposób wyznawania tej wiary, który jest związany z
    przynależnością do określonego zgromadzenia.

    > Oczywiscie. Sa tacy co wierza w latajacy makaron. Inni w sile
    > sprawcza. :-)

    Potrafisz mi udowodnić, że moja wiara w siłę sprawczą jest błędna?
    Ani Ty nie jesteś w stanie mi udowodnić, że jestem w błędzie, ani ja nie
    jestem w stanie udowodnić Tobie, że Twoja wiara w antropomorficznego
    Boga jest błędem.
    Dlatego proponuję nie dyskutujmy o naszych wierzeniach, bo jest to
    bezsensowne i do niczego nie prowadzi.

    > Swiatynia by wierzyc w istnienie? Coraz bardziej mnie to bawi. :-)

    Qrfa. Nie o wiarę chodzi, lecz o sposób wyznawania wiary (religię).
    Naprawdę nie jesteś w stanie tego pojąć i odróżnić?

    > No wiesz... Dla mnie bycie katolikiem to jedyna sluszna wiara. Gdyby
    > bylo inaczej to nie bylbym katolikiem.

    A słyszałeś coś o ekumenizmie?
    Twoje myślenie, że bycie Katolikiem to jedyna słuszna wiara jest
    sprzeczne właśnie z ekumenizmem głoszonym przez Kościół Katolicki.

> [...]
    > godzinach modlilbym sie z zydami. A i jeszcze chodzil jak jechowy po
    > domach. Ale to tylko w niedziele. Wtedy mam wiecej czasu. :-)

    Nie chodzi mi o to, żebyś zmieniał praktyki, ale chodzi o to, żebyś
    zaczął szanować inne wyznania.

    > I tym sie rozni pustka od glebii. Ty wierzysz w cos czego nie chcesz
    > dotknac. Pewnie dlatego, ze tak wygodniej. Ja dotykam, czuje, wierze i
    > tym zyje. Ty trac czas, wyszukujac sprzecznosci.

    Po raz kolejny zapytam. Jesteś w stanie mi to udowodnić, ze to Ty masz
    rację, a nie ja?
    Ja bynajmniej nie mam zamiaru Tobie udowadniać, że Twoje wierzenia są
    złe czy też gorsze od moich.

    > Mi to lata bo skupiam sie na czyms innym.

    Kłamstwo. Gdyby Ci latało to byś tego co wyżej nie napisał.

    > A co ja uwazam to po prostu spytaj. Bedzie latwiej.

    Po co mam pytać, skoro wielokrotnie to wyrażałeś? :)
    To tak jak bym widział, że jesteś łysy i pytał czy jesteś łysy. :)

    > Juz prosilem i powtorze. Zacytuj w ktorym momencie tlumacze tych co
    > czynia zlo.

    > Cytuj, cytuj. Nie zaluj sobie.

    Proszę bardzo. Pierwsze z brzegu. Jest tego zbyt wiele, żeby tu cytować.
    Poza tym po prostu mi się nie chce.
    ------------------
    > http://ruchofiarksiezy.org/tvnfakty/irlandia.html
    >
    > PS: możesz nie próbować łapać za słówko "adopcja"

    "Generalnie to jestem w malym szoku widzac ile czasu poswiecacie na
    wyszukiwanie argumentow zeby bardziej nienawidziec. Przyznaje robi
    wrazenie. Ja jak mam wyrobiony poglad to nie potrzebuje wiecej niz to co
    i tak mnie przekonalo wczesniej. Na wiecej po prostu szkoda czasu."

    Próbujesz bronić księży przypisując nam nienawiść, a samemu nie
    dopuszczasz do myśli przedstawianych Ci argumentów, bo Ty już masz
    wyrobione poglądy na ten temat i wiesz lepiej.

    ------------------

    > Oba samce z tym celibatem. Kiedys nie zyli w celibacie. Ale okazalo
    > sie ze po smierci rodziny dziedziczyly majatki. Bylo to niezgodne z
    > polityka finansowa centrali w Watykanie. No to centrala wprowadzila
    > celibat.

    "W zasadzie to demokratycznie mozecie sobie na grupie przeglosowac kazda
    jedna glupote. :-) "

    Tu już chyba nie muszę komentować.

    ------------------

    > Litości. Po co te bzdurne porównania? Po co księdzu adoptowane dzieci,
    > skoro ma do nich dostęp w inny sposób, a przy tym jest jeszcze chroniony
    > przez fanatyków, którzy nie wierzą w jego winę oraz zwierzchników,
    > którzy zatajają takie zboczenia?

    "Z Twoja zona na czele?"

    Tutaj uskuteczniasz ataki na moją osobę, bo raczyłem skrytykować księży
    pedofilów i zwierzchników kościelnych, którzy chronią pedofilów.

    ------------------

    "Pomysl. Wszystko co piszesz o katolikach piszesz o niej. Nie glupio Ci?"
    "Wszystko rozumiem. Mniejsza o mnie. Wytlumacz to zonie skrzywionej
    paranojami gloszonymi przez czarnych. Ona jest inna? Niemozliwe. Jest
    katoliczka. A moze, moze.. "
    "Twierdze, ze w zaciszu domowym bez osob trzecich zona wszystko moze Ci
    wytlumaczyc. Zdaje sie, ze nie pytasz zbyt czesto skoro takie fantazje
    przelewasz przez klawiature. I pamietaj, ze jak probujesz dopiec mi
    czarnuchami to tak samo traktujesz wybranke zycia. Czyli slabiutko nieco."

    Kolejne nieudolne Twoje próby wywarcia na mnie presji i wpłynięcia na
    ambicję.
    W Twoim zamyśle: >>> Skoro kochasz swoją małżonkę to powinieneś kochać
    księży i wszystkich Katolików i powinieneś o nas Katolikach dobrze mówić<<<

    To są cytaty tylko z kilku Twoich wypowiedzi. Jest tego zbyt dużo.
    Praktycznie co druga Twoja wypowiedź to atak na tych, którzy wskazują
    złe rzeczy jakie się dzieją w KK.

  • 496. Data: 2016-04-09 13:55:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-08 o 23:55, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > Allaha, kij od miotły czy co tam sobie wolisz. Krytykuję tylko Twoje
    > błędne wnioski, które bez przerwy sprowadzasz do kwestii wiary.
    Ej, no ale to Twoje:
    "Ludzie w naturalny sposób podlegają zmianom, a wraz z postępem nauki
    przestają wierzyć w krasnoludki i skrzaty."

    > Ale istnieje wiara bez przynależenia. Poza tym wierząc w Boga można
    > przynależeć do innego zgromadzenia niż KK.
    > Czy naprawdę tak trudno Ci pojąć?

    A wlasciwie to o czym Ty chcesz rozmawiac? Chcesz mi robic wyklady z
    religioznawstwa czy jak?

    > Błędne wnioski.

    Wnioski powiadasz?
    Wychodzi na to, ze sie tu madrzysz na temat katolicyzmu, wiary i
    samolotow, a tak naprawde to nic nie wiesz. Katolicyzm to nie
    przynaleznosc do zgromadzenia bo sie wierzy w Boga, zamienna na inne
    wyznania. Ale o tym to sobie doczytaj juz sam. Jak Budyn powiedzial cza
    sie znacznie cofnac do podstaw Panie. Ja nie misjonarz. Bzdury moge
    starac sie prostowac, ale od edukacji to sobie powinienes sam poszukac
    fachowca i to zanim znow cos napiszesz, bo strasznie sie tu pograzasz.

> [...]
    > bo nic mi do tego, ale krytykuję Twoją pychę, która powoduje, że uważasz
    > się za kogoś lepszego, bo przynależysz do KK.

    Pyche powiadasz? :-)
    Masz takie wrazenie byc moze, bo opisy nie trafiaja w Twoj wyimaginowany
    swiatopoglad. Ale nie dziw sie. Zachowujesz sie jakbys byl emerytowanym
    prestidigitatorem, ktory w mlodosci przeczytal ksiazke o sloniach
    afrykanskich a na emeryturze przyjechal na Arktyke, zobaczyl pingwiny i
    mowil: jestescie ptakami. Nielotami. Macie dzioby i chodzicie na dwoch
    nogach. To co tu robicie glaby jak jestescie kurami?

    > Potrafisz mi udowodnić, że moja wiara w siłę sprawczą jest błędna?

    Ale ja sie z nia zgadzam w 100%. Roznimy sie tym, ze ja nie boje sie jej
    nazwac. :-)

> [...]
    > Boga jest błędem.
    > Dlatego proponuję nie dyskutujmy o naszych wierzeniach, bo jest to

    :-)

    > Qrfa. Nie o wiarę chodzi, lecz o sposób wyznawania wiary (religię).
    > Naprawdę nie jesteś w stanie tego pojąć i odróżnić?

    Przeciez sam pisales, ze nie jest potrzebna do wyznawania lub wierzenia.
    Z czym przy okazji sie zgadzam. :-) Tylko nie wiem po co o tym piszesz..

    > A słyszałeś coś o ekumenizmie?
    > Twoje myślenie, że bycie Katolikiem to jedyna słuszna wiara jest
    > sprzeczne właśnie z ekumenizmem głoszonym przez Kościół Katolicki.

    I do jakich wnioskow dochodzisz poprzez to gdzies slyszenie?

    > Nie chodzi mi o to, żebyś zmieniał praktyki, ale chodzi o to, żebyś
    > zaczął szanować inne wyznania.

    :-)
    Spytam z zaciekawieniem: a skad wiesz, ze nie szanuje? Pytales? Dostales
    odpowiedz? Zacytuj.

    > Po raz kolejny zapytam. Jesteś w stanie mi to udowodnić, ze to Ty masz
    > rację, a nie ja?

    Co konkretnie mam Ci udowodnic i po co?
    To, ze jestes skoncentrowany na wypisywaniu jaki to kosciol katolicki
    jest zly to chyba nie musze udowadniac? Rzuca sie w oczy samo. A ja
    staram sie zyc zgodnie z pewnymi zasadami nie tracac czasu na rzeczy
    mniej istotne a tym bardziej takie, ktore nie zaleza ode mnie. Co tu
    jest do udowadniania?

    > Ja bynajmniej nie mam zamiaru Tobie udowadniać, że Twoje wierzenia są
    > złe czy też gorsze od moich.

    Nie wiem o co chodzi. Nie bylo takiego tematu.

    > Kłamstwo. Gdyby Ci latało to byś tego co wyżej nie napisał.

    Juz Ci mowilem. Prostuje nieprawde dla potomnych. Jeszcze ktos to
    przeczyta i pomysli, ze jest tak jak piszesz. :-)

    > Po co mam pytać, skoro wielokrotnie to wyrażałeś? :)
    > To tak jak bym widział, że jesteś łysy i pytał czy jesteś łysy. :)

    Tobie nie potrzebna jest wiedza, bo moglo by sie okazac, ze znow nie
    pasuje do wyobrazen. Gdybys chcial rzetelnie prowadzic dyskusje to bys
    mnie spytal co mysle o pedofilii w kosciele a nie kazal uosabiac sie z
    tym i brac odpowiedzialnosc.

> [...]
    > dopuszczasz do myśli przedstawianych Ci argumentów, bo Ty już masz
    > wyrobione poglądy na ten temat i wiesz lepiej.

    Bronie pedofilii w kosciele irlandzkim? Tak to odczytujesz?
    To jest zalosna proba obarczenia min. mnie winami tych zbokow. Dalej
    uwazam, ze szkoda czasu na to by to komentowac.

    > ------------------

    > "W zasadzie to demokratycznie mozecie sobie na grupie przeglosowac kazda
    > jedna glupote. :-) "
    >
    > Tu już chyba nie muszę komentować.

    A tu jakiego zla bronie? :-D

    > ------------------

    > "Z Twoja zona na czele?"
    >
    > Tutaj uskuteczniasz ataki na moją osobę, bo raczyłem skrytykować księży
    > pedofilów i zwierzchników kościelnych, którzy chronią pedofilów.

    Daruj sobie te manipulacje. Dobrze wiesz o co chodzilo. Przypinanie
    katolikom latki zatajania zboczencow przykleiles latke swojej zonie jako
    podobno katoliczce. Innymi slowy mialem nadzieje, na refleksje z Twojej
    strony, ze obrazasz rowniez ja awansem jako fanatyczna katoliczke.

> [...]
    > czarnuchami to tak samo traktujesz wybranke zycia. Czyli slabiutko nieco."
    >
    > Kolejne nieudolne Twoje próby wywarcia na mnie presji i wpłynięcia na

    Na myslenie nie ambicje. Ambicji to Ci nie brakuje, co widac po
    tworczosci. :-)

    > W Twoim zamyśle: >>> Skoro kochasz swoją małżonkę to powinieneś kochać
    > księży i wszystkich Katolików i powinieneś o nas Katolikach dobrze mówić<<<

    Jestem zalamany. Naprawde. To jest jakas farsa. :-)
    Skoro kocham swoja malzonke i wiem jaka jest, to nie szastam na prawo i
    lewo zrytych lbow katolickich czy jak to tam bylo, czarnuchow, moherow,
    wiary w krasnoludki, bronienia pedofili i innych rownie idiotycznych
    eufemizmow odnoszacych sie do katolikow. Bo do chuchu NAJLEPSZY PRZYKLAD
    KATOLIKA MASZ W DOMU. Zakladam, ze jest zgola inna jak Twoje opinie o
    katolikach, wiec po jaka cholere tak bredzisz publicznie?

    > To są cytaty tylko z kilku Twoich wypowiedzi. Jest tego zbyt dużo.
    > Praktycznie co druga Twoja wypowiedź to atak na tych, którzy wskazują
    > złe rzeczy jakie się dzieją w KK.

    To sa przyklady obrony zla tak? No to nie mam wiecej pytan. Tyle o sobie
    juz opowiedziales, ze chyba nie chce wiedziec wiecej.

    papa

  • 497. Data: 2016-04-10 11:53:54
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-04-09 o 13:55, Maniek4 pisze:

    > Ej, no ale to Twoje:
    > "Ludzie w naturalny sposób podlegają zmianom, a wraz z postępem nauki
    > przestają wierzyć w krasnoludki i skrzaty."

    No i co Ci tu nie pasi w tej wypowiedzi?
    Ja tu nie zaklinam rzeczywistości tak jak Ty to robisz, tylko stwierdzam
    fakty.
    Przecież prawdą jest, że świat wraz z postępem i nauką, z poznawaniem
    kolejnych praw fizyki i natury, z poznawaniem biologii odchodzi od
    zabobonów i wierzeń i stopniowo się laicyzuje. Uważasz, że tak się nie
    dzieje?

    > A wlasciwie to o czym Ty chcesz rozmawiac? Chcesz mi robic wyklady z
    > religioznawstwa czy jak?

    Ja Tobie wykłady? Przecież Ty uważasz, że wiesz wszystko najlepiej i
    jesteś przekonany w swoją nieomylność i że to w co wierzysz jest jedyną
    i niepodważalną i słuszną prawdą :)

> [...]
    > zobaczyl pingwiny i mowil: jestescie ptakami. Nielotami. Macie dzioby
    > i chodzicie na dwoch nogach. To co tu robicie glaby jak jestescie kurami?

    Jak widać skończyły Ci się argumenty to zaczynasz pierniczyć od rzeczy,
    wymyślając jakieś bzdury, aby tylko dosrać.

    > Ale ja sie z nia zgadzam w 100%. Roznimy sie tym, ze ja nie boje sie
    > jej nazwac. :-)

    ROTFL
    I dzięki temu czujesz się lepszym?
    Bardziej dowartościowanym?

    > :-)
    > Spytam z zaciekawieniem: a skad wiesz, ze nie szanuje? Pytales?
    > Dostales odpowiedz? Zacytuj.

    Tak, tak szanujesz. Wystarczy nawet spojrzeć na Twój stosunek do mojej
    osoby :)
    Stosunek do innych wyznań. Stosunek do niewierzących. Stosunek do
    homoseksualistów itd.

> [...]
    > staram sie zyc zgodnie z pewnymi zasadami nie tracac czasu na rzeczy
    > mniej istotne a tym bardziej takie, ktore nie zaleza ode mnie. Co tu

    Ja nie wypisuję, że KK jest zły, tylko udowadniam Ci, że Twoje pisanie
    jaki to KK jest cacy jest bzdurą.
    Tak więc skończ z tą demagogią i manipulowaniem moimi wypowiedziami.

    > Juz Ci mowilem. Prostuje nieprawde dla potomnych. Jeszcze ktos to
    > przeczyta i pomysli, ze jest tak jak piszesz. :-)

    Lubisz sobie schlebiać :)

    > Bronie pedofilii w kosciele irlandzkim? Tak to odczytujesz?
    > To jest zalosna proba obarczenia min. mnie winami tych zbokow. Dalej
    > uwazam, ze szkoda czasu na to by to komentowac.

    Nie pisaliśmy tylko o pedofilii w kościele irlandzkim, ale o pedofilii w
    KK, także i w Polsce oraz ukrywaniu tej pedofilii przez zwierzchników KK.
    Twój stosunek do osób piszącym o tych problemach mówi sam za siebie.

    > A tu jakiego zla bronie? :-D

    Kogutek opisał fakt, dotyczący powodu wprowadzenia obowiązku celibatu w
    KK, a Ty wyskoczyłeś, że pisze głupoty.

> [...]

    > NAJLEPSZY PRZYKLAD KATOLIKA MASZ W DOMU. Zakladam, ze jest zgola inna
    > jak Twoje opinie o katolikach, wiec po jaka cholere tak bredzisz

    Farsą to jest to w jaki sposób manipulujesz moimi wypowiedziami
    zmieniając ich sens i sprowadzając je wszystkie do ATAKU NA KATOLIKÓW.
    Może podsumujmy tą naszą dyskusję i wyjaśnijmy do końca o co nam chodzi,
    bo nasza dyskusja wygląda tak jakbym dyskutował z głuchym.
    Zryte łby moherowe to mają ci, którzy chcą na siłę nawracać i narzucać
    swoje poglądy innym. To są fanatycy, którzy są bezwzględni i
    nietolerancyjni. Którzy innych uważają za złych tylko dlatego, że nie są
    Katolikami.
    Tych, którzy tak nie robią nie nazywam moherami i nie piszę o nich, że
    mają zryte łby. Uważam ich za wartościowych ludzi i takim człowiekiem
    m.in. jest moja małżonka. Mam także wielu przyjaciół, którzy są
    zagorzałymi Katolikami i jesteśmy naprawdę w bardzo dobrych relacjach.
    Szanują moją odmienność tak samo jak ja szanuję ich odmienność.
    Niestety zdarzają się na mojej drodze także i ci jebnięci w mózg, którzy
    potrafią powiedzieć mi wprost, że bez Boga jestem nikim, czymś gorszym
    od zwierzęcia, a sami są zakłamani i popełniają zło. Czynią to w imię
    Boga i swojej wiary, podobnie jak jebnięci Islamiści.
    Skoro bronisz tych jebniętych to mam prawo sądzić, że się z nimi
    utożsamiasz i jesteś taki sam. Dlatego Ci piszę, że odpowiadasz za ich
    czyny, skoro utożsamiasz się z nimi.
    Co do czarnuchów to znów podobnie mam wśród księży kilku znajomych i
    przyjaciół. Większość z nich to porządni ludzie, ale są też i tacy,
    którzy powołanie bardziej traktują jako sposób na życie i biznes.
    Czarnuchami także nazywam tych, którzy gwałcą dzieci i politykują.
    Co do wiary w krasnoludki to tylko stwierdziłem fakt dotyczący ludzi na
    całym świecie, że wraz z rozwojem nauki, ludzie odchodzą od wierzeń i
    przesądów i stopniowo się laicyzują.
    Uważasz, że jest inaczej?

  • 498. Data: 2016-04-29 21:10:23
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-04-06 23:32, Maniek4 wrote:
    [...]
    > i tak dalej. To tak nie dziala. Chierarchowie nie rozwiazuja za mnie
    [...]
    > chierarchow. Gdyby co wskaza mi kierunek. Chierarchowie sa po to zeby mi
    Dżizas faking krajst! Oto co charakteryzuje prawdziwego Polaka-katolika
    - analfabetyzm. :-D

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/hierarcha.html

  • 499. Data: 2016-04-30 09:55:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-29 o 21:10, JDX pisze:
> [...]
    > [...]
    > [...]
    > Dżizas faking krajst! Oto co charakteryzuje prawdziwego Polaka-katolika

    No widzisz. Nawet w tym jestes lepszy.
    Swoja droga bystry jestes. Prawie misiac myslec...