  • 1. Data: 2016-03-17 11:02:31
    Temat: Re: Kto sam montowałbramęprzesuwną?
    Od: j...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 maja 2005 12:43:46 UTC+2 użytkownik Cezary Kujawski napisał:
> [...]

    Witam,
    mam pytanie, temat wprawdzie stary, ale jestem na etapie wylewania ławy pod bramę
    przesuwna i potrzebuję rady :), bo mój majster trochę idzie na łatwiznę.
    brama ma 5 metrów długości, odciążenie 2 metry, środek ciężkości na 2,8 m od początku
    bramy, waga ok 300 kg, i tu moje pytania o ławę i odległość wózków.
    Jaka musi być ława, wielkość i odległość wózków od siebie.
    Byłbym wdzięczny za pomoc, zanim majster leniwiec! zacznie wylewać na 70 cm
    głebokosc, szerokośc 30 cm i dłogość 160, a odległość wózków jak twierdzi 120.
    Pozdr.
    janek

  • 2. Data: 2016-03-17 11:54:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 11:02:32 UTC+1 użytkownik j...@g...com
    napisał:
    > Jaka musi być ława, wielkość i odległość wózków od siebie.
    Odległość wózków od siebie maksymalna jaką uda się uzyskać
    Jeśli dobrze zrozumiałem to profil bramy będzie miał długość 7m, światło bramy będzie
    5metrów to wózki mogą być od siebie w odległości ok 2m
    A ławe dopasować do powyższego