    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 17 Mar 2016 03:02:31 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kto sam montowałbramęprzesuwną?
    From: j...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 maja 2005 12:43:46 UTC+2 użytkownik Cezary Kujawski napisał:
> [...]

    Witam,
    mam pytanie, temat wprawdzie stary, ale jestem na etapie wylewania ławy pod bramę
    przesuwna i potrzebuję rady :), bo mój majster trochę idzie na łatwiznę.
    brama ma 5 metrów długości, odciążenie 2 metry, środek ciężkości na 2,8 m od początku
    bramy, waga ok 300 kg, i tu moje pytania o ławę i odległość wózków.
    Jaka musi być ława, wielkość i odległość wózków od siebie.
    Byłbym wdzięczny za pomoc, zanim majster leniwiec! zacznie wylewać na 70 cm
    głebokosc, szerokośc 30 cm i dłogość 160, a odległość wózków jak twierdzi 120.
    Pozdr.
    janek