  • 1. Data: 2016-03-15 22:03:16
    Temat: płytki podłogowe na stare
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Stare płytki podłogowe mają plamy i uszkodzenia, ale dobrze się trzymają
    i mają poziom.
    Zastanawiam się nad położeniem na nie nowe płytki.
    Ma ktoś doświadczenia w tym zagadnieniu.
    Zalety? Wady?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2016-03-16 07:27:17
    Temat: Re: płytki podłogowe na stare
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 marca 2016 22:03:19 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:
> [...]
    > i mają poziom.
    > Zastanawiam się nad położeniem na nie nowe płytki.
    > Ma ktoś doświadczenia w tym zagadnieniu.

    jedyna wada jak mi na myśl przychodzi to podwyższony poziom podłogi i ew kłopoty z
    podcinaniem drzwi czy minimalna różnica poziomów w stosunku do innych pomieszczeń

  • 3. Data: 2016-03-16 10:27:06
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 16.03.2016 o 07:27, Kris pisze:

    > jedyna wada jak mi na myśl przychodzi to podwyższony poziom podłogi i ew kłopoty z
    podcinaniem drzwi czy minimalna różnica poziomów w stosunku do innych pomieszczeń

    Drzwi nie ma między kuchnią, a przedpokojem. I nie są planowane.
    Obecnie jest niewielka różnica między podłogą z płytkami, a bez płytek
    (w przedpokoju).
    Jeżeli tu i tu położę płytki, to będzie nadal niewielka różnica, którą
    powinna zamaskować listwa.

    Krycha.

  • 4. Data: 2016-03-16 17:43:20
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 15.03.2016 o 22:03, Krycha pisze:
> [...]
    > i mają poziom.
    > Zastanawiam się nad położeniem na nie nowe płytki.
    > Ma ktoś doświadczenia w tym zagadnieniu.

    było chyba nawet w tym roku. jakaś elastyczna zaprawa i po problemie. ja
    polecałem kleić silikonem, albo klejem do szyb
    ToMasz

  • 5. Data: 2016-03-16 22:19:45
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 16.03.2016 o 17:43, ToMasz pisze:

    > było chyba nawet w tym roku. jakaś elastyczna zaprawa i po problemie. ja
    > polecałem kleić silikonem, albo klejem do szyb
    > ToMasz

    Kleiłam na silikonie płytki ścienne, naprawiając takie odklejone. Bardzo
    dobrze trzymają.
    Całej podłogi, i to na starych płytkach, to bym nie ryzykowała.

    Krycha.

  • 6. Data: 2016-03-17 09:46:58
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 16.03.2016 o 22:19, Krycha pisze:

    > Kleiłam na silikonie płytki ścienne, naprawiając takie odklejone. Bardzo
    > dobrze trzymają.
    > Całej podłogi, i to na starych płytkach, to bym nie ryzykowała.
    >
    > Krycha.
    miałem parapet z takich płytek, 30na30 na2.5cm, szlifowana zapawa z
    kamykami. nie wiem jak to się nazywa. na to położyłem zwykły gres z
    marketu na silikon. to było 15-20 lat temu. Ci co zrywali ten gres,
    bardzo marudzili. liczyli że jak wbiją majzel to odskoczy i po robocie.
    tu podnosiło płytkę na 5mm i wracała. jak wbili mocnej - ukruszyli gres
    a reszta się trzymała. wkońcu zaczęli odcinać nożykiem i jakoś po
    kawałku dali radę. silikon nie jest tani, ale jak jest dobrze położony,
    to minimalna ilośc robi cuda
    ToMasz