    Subject: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <ne00ob$st0$1@node1.news.atman.pl> <ne0gsm$cfk$1@dont-email.me>
    <ne19h2$vft$1@node2.news.atman.pl> <ne19so$m1a$1@dont-email.me>
    <ne1agp$ok$1@node2.news.atman.pl> <ne1c4t$tsj$1@dont-email.me>
    <ne1cq2$32q$1@node2.news.atman.pl>
    <5704de13$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    <ne2p41$ov1$1@node1.news.atman.pl>
    <570683b4$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
    <ne6jt0$q9m$1@node1.news.atman.pl>
    <570828b3$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
    <neaqj5$acp$1@node2.news.atman.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 10 Apr 2016 11:53:54 +0200

    W dniu 2016-04-09 o 13:55, Maniek4 pisze:

    > Ej, no ale to Twoje:
    > "Ludzie w naturalny sposób podlegają zmianom, a wraz z postępem nauki
    > przestają wierzyć w krasnoludki i skrzaty."

    No i co Ci tu nie pasi w tej wypowiedzi?
    Ja tu nie zaklinam rzeczywistości tak jak Ty to robisz, tylko stwierdzam
    fakty.
    Przecież prawdą jest, że świat wraz z postępem i nauką, z poznawaniem
    kolejnych praw fizyki i natury, z poznawaniem biologii odchodzi od
    zabobonów i wierzeń i stopniowo się laicyzuje. Uważasz, że tak się nie
    dzieje?

    > A wlasciwie to o czym Ty chcesz rozmawiac? Chcesz mi robic wyklady z
    > religioznawstwa czy jak?

    Ja Tobie wykłady? Przecież Ty uważasz, że wiesz wszystko najlepiej i
    jesteś przekonany w swoją nieomylność i że to w co wierzysz jest jedyną
    i niepodważalną i słuszną prawdą :)

    > Pyche powiadasz? :-)
    > Masz takie wrazenie byc moze, bo opisy nie trafiaja w Twoj
    > wyimaginowany swiatopoglad. Ale nie dziw sie. Zachowujesz sie jakbys
    > byl emerytowanym prestidigitatorem, ktory w mlodosci przeczytal
    > ksiazke o sloniach afrykanskich a na emeryturze przyjechal na Arktyke,
    > zobaczyl pingwiny i mowil: jestescie ptakami. Nielotami. Macie dzioby
    > i chodzicie na dwoch nogach. To co tu robicie glaby jak jestescie kurami?

    Jak widać skończyły Ci się argumenty to zaczynasz pierniczyć od rzeczy,
    wymyślając jakieś bzdury, aby tylko dosrać.

    > Ale ja sie z nia zgadzam w 100%. Roznimy sie tym, ze ja nie boje sie
    > jej nazwac. :-)

    ROTFL
    I dzięki temu czujesz się lepszym?
    Bardziej dowartościowanym?

    > :-)
    > Spytam z zaciekawieniem: a skad wiesz, ze nie szanuje? Pytales?
    > Dostales odpowiedz? Zacytuj.

    Tak, tak szanujesz. Wystarczy nawet spojrzeć na Twój stosunek do mojej
    osoby :)
    Stosunek do innych wyznań. Stosunek do niewierzących. Stosunek do
    homoseksualistów itd.

    > Co konkretnie mam Ci udowodnic i po co?
    > To, ze jestes skoncentrowany na wypisywaniu jaki to kosciol katolicki
    > jest zly to chyba nie musze udowadniac? Rzuca sie w oczy samo. A ja
    > staram sie zyc zgodnie z pewnymi zasadami nie tracac czasu na rzeczy
    > mniej istotne a tym bardziej takie, ktore nie zaleza ode mnie. Co tu
    > jest do udowadniania?

    Ja nie wypisuję, że KK jest zły, tylko udowadniam Ci, że Twoje pisanie
    jaki to KK jest cacy jest bzdurą.
    Tak więc skończ z tą demagogią i manipulowaniem moimi wypowiedziami.

    > Juz Ci mowilem. Prostuje nieprawde dla potomnych. Jeszcze ktos to
    > przeczyta i pomysli, ze jest tak jak piszesz. :-)

    Lubisz sobie schlebiać :)

    > Bronie pedofilii w kosciele irlandzkim? Tak to odczytujesz?
    > To jest zalosna proba obarczenia min. mnie winami tych zbokow. Dalej
    > uwazam, ze szkoda czasu na to by to komentowac.

    Nie pisaliśmy tylko o pedofilii w kościele irlandzkim, ale o pedofilii w
    KK, także i w Polsce oraz ukrywaniu tej pedofilii przez zwierzchników KK.
    Twój stosunek do osób piszącym o tych problemach mówi sam za siebie.

    > A tu jakiego zla bronie? :-D

    Kogutek opisał fakt, dotyczący powodu wprowadzenia obowiązku celibatu w
    KK, a Ty wyskoczyłeś, że pisze głupoty.

> [...]
    > Twojej strony, ze obrazasz rowniez ja awansem jako fanatyczna katoliczke.

    > Jestem zalamany. Naprawde. To jest jakas farsa. :-)
    > Skoro kocham swoja malzonke i wiem jaka jest, to nie szastam na prawo
    > i lewo zrytych lbow katolickich czy jak to tam bylo, czarnuchow,
    > moherow, wiary w krasnoludki, bronienia pedofili i innych rownie
    > idiotycznych eufemizmow odnoszacych sie do katolikow. Bo do chuchu
    > NAJLEPSZY PRZYKLAD KATOLIKA MASZ W DOMU. Zakladam, ze jest zgola inna
    > jak Twoje opinie o katolikach, wiec po jaka cholere tak bredzisz

    Farsą to jest to w jaki sposób manipulujesz moimi wypowiedziami
    zmieniając ich sens i sprowadzając je wszystkie do ATAKU NA KATOLIKÓW.
    Może podsumujmy tą naszą dyskusję i wyjaśnijmy do końca o co nam chodzi,
    bo nasza dyskusja wygląda tak jakbym dyskutował z głuchym.
    Zryte łby moherowe to mają ci, którzy chcą na siłę nawracać i narzucać
    swoje poglądy innym. To są fanatycy, którzy są bezwzględni i
    nietolerancyjni. Którzy innych uważają za złych tylko dlatego, że nie są
    Katolikami.
    Tych, którzy tak nie robią nie nazywam moherami i nie piszę o nich, że
    mają zryte łby. Uważam ich za wartościowych ludzi i takim człowiekiem
    m.in. jest moja małżonka. Mam także wielu przyjaciół, którzy są
    zagorzałymi Katolikami i jesteśmy naprawdę w bardzo dobrych relacjach.
    Szanują moją odmienność tak samo jak ja szanuję ich odmienność.
    Niestety zdarzają się na mojej drodze także i ci jebnięci w mózg, którzy
    potrafią powiedzieć mi wprost, że bez Boga jestem nikim, czymś gorszym
    od zwierzęcia, a sami są zakłamani i popełniają zło. Czynią to w imię
    Boga i swojej wiary, podobnie jak jebnięci Islamiści.
    Skoro bronisz tych jebniętych to mam prawo sądzić, że się z nimi
    utożsamiasz i jesteś taki sam. Dlatego Ci piszę, że odpowiadasz za ich
    czyny, skoro utożsamiasz się z nimi.
    Co do czarnuchów to znów podobnie mam wśród księży kilku znajomych i
    przyjaciół. Większość z nich to porządni ludzie, ale są też i tacy,
    którzy powołanie bardziej traktują jako sposób na życie i biznes.
    Czarnuchami także nazywam tych, którzy gwałcą dzieci i politykują.
    Co do wiary w krasnoludki to tylko stwierdziłem fakt dotyczący ludzi na
    całym świecie, że wraz z rozwojem nauki, ludzie odchodzą od wierzeń i
    przesądów i stopniowo się laicyzują.
    Uważasz, że jest inaczej?