  • 91. Data: 2016-03-23 17:19:26
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 11:41:48 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    kiepskie wyniki, nie wiem czy ty czytaty jestes?
    bibliotekę - pomieszczenie z książkami :)

    bądź tak dobry i streść najważniejsze tezy.

    > Myślisz, że Budyń przeczytał tę książkę? :)
    > Przecież porządny Katolik nie czyta takiej lewackiej literatury, nie
    > ogląda lewackich spektakli, nie ogląda lewackich filmów, bo porządny
    > Katolik wie, że te wszystkie lewackie przekazy to największe zło na
    > świecie, to wcielenie szatana :)
    > Dla Katolika wystarczy co mówią z ambony, bo tam mówiona jest tylko i
    > wyłącznie, jedynie słuszna prawda i jak jest tam powiedziane, że jest to
    > złe to Katolik nie musi się już sam upewniać :)

    Mam wśród rodziny i znajomych całkiem sporo katolików, i inaczej to widzę. Zdarzają
    się jednostki które nawet głosują tak proboszcz każe, ale większość ma swoje zdanie w
    różnych sprawach.

    --
    bajcik

  • 92. Data: 2016-03-23 17:20:56
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 14:08:12 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Mi akurat sie chce doktoryzowac z różnych tematów - jak dotąd bzdur w nauce
    kosciola nie znalazłem

    Pierwsza z brzegu - zakaz (skutecznej) antykoncepcji.

    --
    bajcik

  • 93. Data: 2016-03-23 17:37:31
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 23 marca 2016 17:20:58 UTC+1 użytkownik Krzysztof Garus napisał:

    > Pierwsza z brzegu - zakaz (skutecznej) antykoncepcji.

    nie ma takiego zakazu - bo chodzi całkiem o co innego.
    Zresztą tak jak i nie ma skutecznej w 100% antykoncepcji.

    I jesli spojrzec ogólniej na całosc to seksualizacja wspolczesnego swiata (po to są
    "zdobycze" antykoncepcji wcale nie wychodzi mu na dobre, więc znów wychodzi ze to
    raczej kosciół ma rację proponując wiernosc i odpowiedzialnosc małżeńską.

    b.

  • 94. Data: 2016-03-23 18:12:35
    Od: JDX <j...@o...pl>

    [...]
    Nie, nie pytałeś: Message-ID: <nctob7$5af$1@node1.news.atman.pl>

  • 95. Data: 2016-03-23 18:36:59
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 16:47, Maniek4 wrote:
    [...]
    > Snuje teorie, ze nie sa to jak piszesz:
    >
    > "Ci ludzie to po prostu zwykli nieudacznicy którzy za niepowodzenia w
    > swoim gównianym życiu obwiniają wszystkich dookoła."
    >
    > Gdyby tak bylo to nikt nie przyjezdzalby samochodem niezaleznie jak
    > stary by byl. Nie mieliby nawet prawa jazdy tylko byliby normalnymi
    > smierdzielami.
    Znaczy się jak ktoś ma jakieś auto, a do tego prawo jazdy, to już
    panisko jest? :-D Nie wiem czy wiesz, ale od Gierka czasy trochę się
    zmieniły i posiadanie jakiegoś jeżdżącego auta nie jest jakimś wielkim
    ajwaj. :-D Na upartego to sporo ludzi za jedną pensję może coś
    jeżdżącego kupić i nie muszą przy tym być prezesami banków.

    Chociaż może i masz rację, że to ludzie sukcesu uczęszczają do
    kościołów. No bo, panie, nie tylko samochodu, ale przecież prund w
    domach mają, lodówki, telewizory, a nawet wanny i kible. A drzewiej nie
    mieli. :-D

  • 96. Data: 2016-03-23 20:50:24
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 18:36, JDX pisze:
    > On 2016-03-23 16:47, Maniek4 wrote:
    > [...]
    > Znaczy się jak ktoś ma jakieś auto, a do tego prawo jazdy, to już
    > panisko jest? :-D

    Panisko moze nie, ale zawsze to wiecej jak cpun ateista.

> [...]
    > ajwaj. :-D Na upartego to sporo ludzi za jedną pensję może coś
    > jeżdżącego kupić i nie muszą przy tym być prezesami banków.

    Jak to? Katolicy? Zarabiaja pieniadze nie stojac w MOPS'ach?

    > Chociaż może i masz rację, że to ludzie sukcesu uczęszczają do
    > kościołów.

    Nie wiem co dla Ciebie jest sukcesem, ale mysle, ze chodza tacy i inni.
    Jak to w zyciu.

    > No bo, panie, nie tylko samochodu, ale przecież prund w
    > domach mają, lodówki, telewizory, a nawet wanny i kible. A drzewiej nie
    > mieli. :-D

    Jak wszyscy. Dzis zeby postawic dom cza miec prund i H2O w domu. Bo
    wyobraz sobie, ze maja rowniez domy.

    TK

  • 97. Data: 2016-03-23 20:51:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 17:16, Krzysztof Garus pisze:

    > Podług tej definicji Polska jest katolickim krajem może w 1%

    Nie ma zakazu bycia katolickim burakiem. :-)

    Pozdro.. TK

  • 98. Data: 2016-03-23 20:58:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 18:12, JDX pisze:
    > On 2016-03-23 16:14, Maniek4 wrote:
    > [...]
    > Nie, nie pytałeś: Message-ID: <nctob7$5af$1@node1.news.atman.pl>

    Znaczy Ty - intelektualny wymiatacz i czlowiek sukcesu chcesz
    powiedziec, ze nic nie rozumiesz i zdaje Ci sie, ze blyszczysz
    opowiadajac jakies oczywistosci o wojnach?

    TK

  • 99. Data: 2016-03-23 21:01:44
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 17:14, Krzysztof Garus pisze:
> [...]
    downloads/about_abortion/stats_table2009.pdf

    > Na pewno więcej. Maniek pytał to pospieszyłem z pomocą :)

    No OK, ale nie robmy z tego normy.

    Pozdro.. TK

  • 100. Data: 2016-03-23 21:15:50
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 20:58, Maniek4 wrote:

    > Znaczy Ty - intelektualny wymiatacz i czlowiek sukcesu chcesz
    > powiedziec, ze nic nie rozumiesz i zdaje Ci sie, ze blyszczysz
    > opowiadajac jakies oczywistosci o wojnach?
    Jakich wojnach? W Irlandii Północnej nie ma żadnej wojny. Nie ma jej też
    w niedalekiej Anglii, gdzie katoliccy fanatycy z IRA również dokonywali
    zamachów bombowych.