  • 101. Data: 2016-03-23 21:39:42
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 21:15, JDX pisze:

    > Jakich wojnach? W Irlandii Północnej nie ma żadnej wojny. Nie ma jej też
    > w niedalekiej Anglii, gdzie katoliccy fanatycy z IRA również dokonywali
    > zamachów bombowych.

    Brakiem wiedzy z niedalekiej historii to ja bym sie nie chwalil. Gdybys
    naprawde chcial byc obiektywny to chociaz przeczytal bys Wikipedie.
    Konflikty w Irlandii siegaja 12 wieku, kiedy to Irlandie podbili
    Brytyjczycy. A kontekst religijny to 16 wiek, kiedy krol wypowiedzial
    posluszenstwo papiezowi, bo zachcialo mu sie dmuchac kolejna zone.
    Papiez nie chcial uniewaznic kolejnego juz malzenstwa i od tego czasu
    mamy anglikanizm. Czesc Irlandczykow popieralo unie z protestancka
    Wielka Brytania a rodowici katolicy byli zdecydowanie przeciwni bliskim
    kontaktom z Londynem. Skutek byl taki, ze katolicka czesc pozbawiono
    wszelkich praw. Od tego momentu walki narodowosciowe przyjely takze
    charakter konfliktu religijnego, ktorego problemem nie jest
    przynaleznosc religijna jako taka, tylko jest wyrazem dazen
    narodowosciowych.

    TK

  • 102. Data: 2016-03-23 23:18:49
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 21:39, Maniek4 wrote:
    [...]
> [...]
    > charakter konfliktu religijnego, ktorego problemem nie jest
    > przynaleznosc religijna jako taka, tylko jest wyrazem dazen
    No ale co chcesz powiedzieć za pomocą tego wywodu? Że na szybko
    dokształciłeś się za pomocą Wikipedii? :-D

  • 103. Data: 2016-03-23 23:31:11
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 23:18, JDX pisze:
    > On 2016-03-23 21:39, Maniek4 wrote:
    > [...]
    > No ale co chcesz powiedzieć za pomocą tego wywodu? Że na szybko
    > dokształciłeś się za pomocą Wikipedii? :-D

    Jak to Budyn powiedzial - nie wstyd nie wiedziec, wstyd niewiedza sie
    chwalic, wiec poczuj sie doksztalcony. Dzieki temu jest szansa, ze w
    przyszlosci nie palniesz kolejnego babola.

    TK

  • 104. Data: 2016-03-24 07:49:31
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 23:31, Maniek4 wrote:
    [...]
    > Jak to Budyn powiedzial - nie wstyd nie wiedziec, wstyd niewiedza sie
    > chwalic, wiec poczuj sie doksztalcony. Dzieki temu jest szansa, ze w
    > przyszlosci nie palniesz kolejnego babola.
    Jakiego babola?

  • 105. Data: 2016-03-24 08:05:54
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 24 marca 2016 04:04:51 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    połączona ze skrajną nietolerancją>>

    > niezależnie o dtego jak się będziesz wypierał to chrześcijanie są równie
    > fanatyczni.

    no nie - definicyjnie patrz. Ja jestem katolem i uważam ze kazdego do katolstwa
    dobrze byłoby namówic - ale teraz uważaj: dobrowolnie.

    Natomiast ideologie ateistyczne typu komunizm wymordowaly miliony ludzi, tych na
    któych tylko cien podejrzenia padł ze nie są komunistami.

    Islam działa w założeniech tak samo - albo bedziesz islamistą, albo jego
    niewolnikiem, albo trupem.

    dlatego opowiadanie o równosci jest bzdurą

    > PS: W USA chrześcijańscy terroryści zabili wielokrotnie więcej ludzi niż
    > muzułmańscy

    w imię ideologii? nie wierzę, linka daj.

    To zresztą jest dosc ciekawe - ilekroc islamisci mordują ludzi schodzi niektórym na
    opresyjne katolstwo, mimo ze to kompletnie nie porównywalne.
    Jesli chodzi o mordy to u nas raczej księży mordowano niż odwrotnie, ofiarą był
    członek pisu - mimo ze publicznie to pis jest ogłoszony siewcą nienawisci i juz juz
    ma zamykac w wiezieniach.

    Wszystko postawione na głowie :(

    b.

  • 106. Data: 2016-03-24 10:10:01
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 marca 2016 04:04:47 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > lewak: każdy kto nie zdadza się z Twoimi poglądami?

    Nie - lewak to kazdy kto jest otwarty *do granic glupoty* na innych ludzi, ich
    kulture i zachowania. Ja szanuje kulture islamska w ich krajach, szanuje
    gejow ktorzy nie paraduja jak klauny, ale jezeli oni nie szanuja mnie to
    nie wreczam im kwiatkow tylko piesc na szczene :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 107. Data: 2016-03-24 10:35:47
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-24 o 07:49, JDX pisze:
    > On 2016-03-23 23:31, Maniek4 wrote:
    > [...]
    > Jakiego babola?

    Z przykladami jakoby katoliccy fanatycy podkladali bomby w Irlandii.

    TK

  • 108. Data: 2016-03-24 11:09:12
    Od: Marek <m...@g...pl>

> [...]
    > gejow ktorzy nie paraduja jak klauny, ale jezeli oni nie szanuja mnie to
    > nie wreczam im kwiatkow tylko piesc na szczene :)

    brawo!

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 109. Data: 2016-03-24 11:37:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

> [...]
    > gejow ktorzy nie paraduja jak klauny, ale jezeli oni nie szanuja mnie to
    > nie wreczam im kwiatkow tylko piesc na szczene :)

    a granicę wyznaczasz Ty. Czyli to co napisałem powyżej jest całkowicie
    słuszne

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 110. Data: 2016-03-24 12:01:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 marca 2016 11:40:40 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > a granicę wyznaczasz Ty.

    Granice wyznacza nasza historia, przeszlosc, kultura, wypracowane od wiekow
    nawyki i zachowania. Gender nie istnialy w naszej kulturze i historii. Prawo
    szariatu, zwiazki homo i podobne glupoty tez nie. Ja tych granic nie wyznaczylem
    tylko sie ich trzymam i nie pozwole ich przekroczyc - nie po to nasi przodkowie
    wylewali swoja krew zeby teraz chore lewactwo zaprzepascilo osiagniecia naszej
    cywilizacji. Bo niestety cywilizacja europejska pod ich rzadami dobiega
    konca.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.