  • 191. Data: 2016-03-25 21:27:39
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    razem wychowująca dzieci. Dlaczego? Bo daje potomstwo i potrafi najkorzystniej je
    wychowac (statystycznie, uprzejmie prosze cie o powstrzymanie opisu patologii którą
    niewątpliwie znasz).

    > napisałem tak?

    skoro nie mogą mieć dzieci nie powinni być uprzywilejowani. Tak
    napisałeś.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 192. Data: 2016-03-25 21:28:25
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    wychowac (statystycznie, uprzejmie prosze cie o powstrzymanie opisu patologii którą

    b.

  • 193. Data: 2016-03-25 21:30:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    nieprawda, choc rzeczywiscie jakis pojedyncze zdarzenia były.

    > jak ratowali to szcun -ale nie wiem o ktorym momencie mowisz, bylo o polakach to
    sie do nich odnosilem

    trudno do tego porównywac akcje odwetowe.

    > w którym miejscu polacy wyrzynali ukraincow zeby ich wypedzic przejac ich ziemie?

    tam gdzie mieszkali. Twoje pytanie świadczy o nieznajomości historii

    tylko wbrew niej. A islamista morduje własnie w imę allacha. Spora różnica.

    > próbuj, widzisz jakis błąd logiczny bądz rzeczowy?

    tak. cały czas usiłujesz wykazać, że chrześcijanin to wie ale robi źle,
    a jak nie wie to nie jest chrześcijaninem. To jest żałosna próba
    odrzucania odpowiedzialności za współwyznawców.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 194. Data: 2016-03-25 21:31:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > niezłe - te same metody opisu co na zachodzie: nie mówmy ze to zgwalcili islamisci,
    albo zróbmy zakaz notowac w statystkach narodowac sprawcy a problem sam zniknie.

    gender został wprowadzony do języka debaty publicznej przez facetów w
    sukienkach. Nazywają siebie biskupami.

    > Otóż nie znika...

    no właśnie. Kościelni pedofile dalej działają kryci przez swoich
    przełożonych

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 195. Data: 2016-03-25 21:40:46
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 21:30:53 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    patologii którą niewątpliwie znasz).

    > skoro nie mogą mieć dzieci nie powinni być uprzywilejowani. Tak

    no i gdzie padło słowo utylizacja? jak zawsze próbujesz interpretowac tak aby wyszło
    idiotycznie. Ja prosty człowiek jestm, niczego miedzy wierszami nie piszę. A jesli
    cos piszę niejasno to pytaj.

    b.

  • 196. Data: 2016-03-25 21:41:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    wyszło idiotycznie. Ja prosty człowiek jestm, niczego miedzy wierszami nie piszę. A

    w moim pytaniu padło. A czym się różni z Twojego punktu widzenia para
    homoseksualna od pary nie mogącej lub niechcącej mieć dzieci? Bo według
    argumentacji powyżej niczym.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 197. Data: 2016-03-25 21:46:15
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 21:33:22 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > tam gdzie mieszkali. Twoje pytanie świadczy o nieznajomości historii

    czyli ilu polakow zginelo z rak ukrainców i odwrotnie? Jesli sie nie znam to mnie
    oswiec.

    tylko wbrew niej. A islamista morduje własnie w imę allacha. Spora różnica.

    > tak. cały czas usiłujesz wykazać, że chrześcijanin to wie ale robi źle,

    owszem

    > a jak nie wie to nie jest chrześcijaninem.

    nigdzie tak nie napisałem. Natonmiast jasno piszę ze w imię Boga to katolikom sie
    raczej nie zdarza zabijac w przeciwienstwie np. do islamu.

    Po prostu całkiem inne zasady krzewienia wiary.

    b.

  • 198. Data: 2016-03-25 21:47:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    oswiec.

    tylko wbrew niej. A islamista morduje własnie w imę allacha. Spora różnica.

    owszem pisałeś tak.

    > Natonmiast jasno piszę ze w imię Boga to katolikom sie raczej nie
    zdarza zabijac w przeciwienstwie np. do islamu.
    > Po prostu całkiem inne zasady krzewienia wiary.

    fakt. zamiast się wysadzać palili na stosie, zarażali i wycinali w pień

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 199. Data: 2016-03-25 22:02:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 16:38, JDX pisze:
    > On 2016-03-25 15:41, Maniek4 wrote:
    > [...]
    > No to tylko argument, że wiara (jakakolwiek) jest do dupy. Bo część
    > chrześcijan (w tym najwięcej katolików :-D ) morduje (,,odszczepieńców"),
    > pomimo tego, że wiara im tego zabrania. Natomiast nie wszystkie muzlimy
    > mordują (niewiernych) pomimo tego, że (rzekomo[*]) wiara im to nakazuje. :-D

    To jest mniej wiecej tak jak z faraonem ktory oglosil sie bogiem.
    Podobne przypadki byly rowniez w Cesarstwie Rzymskim. Skoro sie oglosili
    to rozumiem, ze oddajesz im czesc?

    TK

  • 200. Data: 2016-03-25 22:13:10
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 21:44:33 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > w moim pytaniu padło. A czym się różni z Twojego punktu widzenia para
    > homoseksualna od pary nie mogącej lub niechcącej mieć dzieci? Bo według

    otóż społeczeństwo tak organizuje swoje zasady aby odniesc jak najwieksze zyski
    (przynajmniej teoretycznie, panstwa zachodnie postanowuly chyba popelnic
    samobojstwo). Zyski w sensie spoleczym oczywiscie: ilosc dzieci, ich wykszałcenie,
    kultura czyli wszystko to co da spoleczenstwu przewage nad sąsiadem. Zatem w
    systemowej promocji rodziny zdarzą sie i bezpłodne, ale nie ma innego lepszego
    modelu. Nie chodzi o system idealny a tylko mozliwie najlepszy. System z utylizacją
    par bezplodnych, jak to raczyles zaproponowac, byłby gorszy niz taki w którym da sie
    im spokój.

    Wprowadzenie do systemu malzenstw homo rzeczywiscie daje złudzenie ze są one równe
    parom bezplodnym, wobec tego - why not?
    Ale ostateczny efekt jest inny - promocja dewiacji, seksualizacji, egoizmu daje
    realne pogorszenie sie wyniku "zysku" społecznego. Wieczne bezdzietne single,
    pierwsze dziecko bardzo pozno, bra k motywacji do obrony krajuitd w efekcie jakosc
    spada.

    b.