  • 201. Data: 2016-03-25 22:17:14
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-25 o 21:18, Budyń pisze:

    > no nie - pozycje uprzywilejowaną powinna miec pełna rodzina, kobieta i mezczyzna
    razem wychowująca dzieci.

    Ależ owszem, powinna mieć pozycję uprzywilejowaną - może wychowywać
    dzieci, także i nie swoje.

    > Dlaczego? Bo daje potomstwo i potrafi najkorzystniej je wychowac (statystycznie,
    uprzejmie prosze cie o powstrzymanie opisu patologii którą niewątpliwie znasz).

    Nie każda rodzina heteroseksualna może dać potomstwo. Znam kilka takich
    rodzin. Zgodnie z Twoimi poglądami rodzina ta powinna przestać istnieć,
    a najlepiej od razu utylizować, bo przecież Twoi czarnosukienkowi
    przywódcy nie pozwolą na in vitro.

    > To jest społecznie opłacalne.

    Oczywiście, że jest opłacalne i wcale nie twierdzę, że jest inaczej.
    Tylko co z tymi co mają inną orientację? Zmusisz ich do małżeństwa
    heteroseksualnego i robienia dzieci?
    Dopiero być skrzywdził ludzi. Takie związki na siłę nie mają szans na
    przetrwanie, a zgodnie z zasadami czarnych, osoba, która zawarła
    sakrament małżeński nie może się rozwieść i po raz drugi wejść w związek
    z innym partnerem.

    > Zeby nie było ze to teoria - panstwa które takie eksperymenty robią wychodzą na tym
    kiepsko,

    Wskaż te państw, które tak kiepsko wychodzą.
    Kolego homoseksualizm to znikomy i nic nieznaczący margines społeczny i
    nadal natura będzie brała górę, bo trudno jest
    Poza tym nie da się ludzi nauczyć homoseksualizmu. Albo ktoś jest
    homoseksualistą, bo taki się urodził, albo nigdy nim nie będzie.
    Problemów należy raczej szukać gdzieś indziej. Problemem jest to, że
    kobiety decydują się na rodzenie nierzadko po 40-tce, kiedy szanse
    donoszenia ciąży i urodzenia zdrowego dziecka drastycznie maleją.
    Problemy te powstaje głównie z tego powodu, że państwo tak naprawdę na w
    dupie obywatela i dobro rodzin.

    > w konsekwencji upadną. Uczmy sie na błędach innych.

    Na wydumanych błędach?

    > tu qurcze nic nie czujesz tematu - to nie geje bedą sie zwracac wujku - to ty
    bedziesz mial zakaz w swojej rodzinie uczyc dziecka mowic tata i mama.
    > cytuję "Teraz w ślady Hiszpanii idzie Francja. Rząd w tym kraju planuje wprowadzić
    ustawę zakazującą używania w dokumentach określeń "matka" i "ojciec". Według pomysłu
    osób stanowiący prawo oby dwa słowa, które w naturalny sposób małe dziecko
    najczęściej wypowiada jako pierwsze w swoim życiu, mają być zastąpione jednym
    bezosobowym wyrazem "rodzic". Projekt ustawy ma być gotowy już 31 października 2013
    roku."

    Mamy 2016r. i gdzie jest ta ustawa? :)
    Wybacz, ale zachowujesz się jak typowy moherowy homofob :)

    > uwazam ze to nie powinno miec miejsca -chyba ze homo obnosi sie ze swoim
    zboczeniem.

    Spotkałeś się osobiście choć z jednym przypadkiem obnoszenia się
    homoseksualizmem?

    > a sorry, myslalem ze wymordowanie milionów moze budzic niechec. A nawiazuje bo
    tamto totalitarne panstwo równiez chcialo nowe spoleczenstwo zbudowac.

    A teraz mamy komunę bis i stopniowe wprowadzanie dyktatury komunistycznej.

    instytucja małżeństwa powinna przestać istnieć. Walka o małżeństwa dla
    homoseksualistów zazwyczaj wiąże się z ukrywaniem tego, co mamy zamiar zrobić z
    małżeństwa..."
    > jasne - tyle ze jej sie wymsknęło jaki jest cel ostateczny. Mozna udawac glupiego i
    zamykac na problemy oczy. Ciekawe jak gleboko w szambie trzeba byc zeby zaczą myslec
    o ucieczce...

    Nie takie oszołomy się wypowiadają publicznie. Wystarczy posłuchać
    słynnego Antoniego M. :)

    > socjalny ale nie lewacki, od lewakow jest zandberg

    Jeden ch....

    > no ale to sie wiąże. Nastepuje zmiana spoleczna w której promuje sie homo (dla
    rozbicia tradycyjnej rodziny) seksualizacje i konsupcje. Spoleczenstwo baranów
    muszących miec nowego ipoda i coroczną skrobankę przynosci gigantyczne zyski.
    > Tylko jest maly problem - on sie nie potrafi obronic przed zewnętrznym zagrozeniem.

    Wybacz, ale jesteś strasznie skrzywiony paranojami głoszonymi przez
    czarnych.

  • 202. Data: 2016-03-25 22:17:58
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 21:51:02 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > owszem pisałeś tak.

    linke daj, nie przypominam sobie. Znów cos wyestrapolowales ze spacji miedzy słowami
    :)

    blizej wspolczesnosci poprosze

    .
    b.

  • 203. Data: 2016-03-25 22:21:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 17:23, JDX pisze:

    > O to, że Budyń opowiada brednie, że ,,miliony Polaków" zostało
    > zamordowanych za pomaganie Żydom. Jest to po prostu matematycznie
    > niemożliwe.

    No i uznales, ze mi trzeba o tym opowiedziec?

    > Co to jest ,,Ksiedze"?

    O to pewnie ja powinienem pytac. :-)
    Ksiedze, katole, czarnuchy to nie moje eufemizmy.

    > No i co z tego?

    Ano to, ze nie chodzi ci o prawde.

    > Byli blisko ideowo to i mieli konszachty. Podobnie jak
    > ówcześni Włosi czy Japończycy. No i jak to bez powodu? Wielkich Niemiec
    > chcieli. Podobnie jak nasi rodzimi faszyści/naziści (dawni i obecni)
    > chcą Wielkiej Polski. :-D W dodatku katolickiej. :-D

    > Ma razie to ty nie ogarniasz, że deklarowali się jako nacjonaliści i
    > katolicy (i wręcz utożsamiali jedno z drugim).

    Deklarowali sie...

    Piszesz prawde ktorej nie widzisz i nie przyjmujesz do wiadomosci.
    Zobaczymy co bedzie dalej. :-)

    TK

  • 204. Data: 2016-03-25 22:24:58
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-25 21:02, Budyń wrote:
    [...]
    > Kto nadał na polaków w sprawie jedwabnego? Niejaki gross. O jego
    > wiarygodnosci tu:
    No i co z tego, że nadał Gross i że jego teksty są tendencyjne i czasami
    nierzetelne? Tendencyjne jest też zeznanie tego księdza. Ale to nie jest
    istotne. Istotne jest to, co w tej sprawie ustalił IPN, czyli instytucja
    niepodległego państwa.

    > zatem jesli sprawia ci przyjemnosc samooblewanie sie g.... to trzymaj
    > sie tematu jedwabnego.
    A podobno ,,prawda nas wyzwoli". Ale oczywiście tylko ta prawda, która
    nie jest niewygodna dla nas, a jest niewygodna dla naszych przeciwników.
    Jak Kali ukraść krowa to dobrze, jak Kalemu ukraść krowa to źle. :-D A
    podobno ludzie tzw. prawicy to ludzie o wysokim poczuciu moralności,
    dumy i honoru, nie to co to lewackie bydło. :-D

  • 205. Data: 2016-03-25 22:29:53
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 20:34, masti pisze:

    > nie. chrześcijanie wyrzynali muzułmanów.
    > Proponuję zanim coś powiesz sprawdzić chociaż podstawowe fakty.

    Fakty, ze Ukraincy to muzulmanie, czy Polacy to muzulmanie?
    Co Wy tam jaracie obywatelu Masti? :-)

    > a chrześcijanie w imię Boga

    Gdzie tak napisano?

    > PS: chciałem spytać czy sprawdziłeś już, który odłam muzułmanów się
    > wysadził ale skor nie potrafisz sprawdzić nawet podstaw to zrezygnuję

    Pomine plytka probe manipulacji, bo nie o tym jest mowa. No chyba, ze
    naprawde nie rozumiesz tego, ze chrzescijanie wiele razy wyzynali sie
    miedzy soba?

    Pozdro.. TK

  • 206. Data: 2016-03-25 22:39:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Fakty, ze Ukraincy to muzulmanie, czy Polacy to muzulmanie?
    > Co Wy tam jaracie obywatelu Masti? :-)

    ja Camele a Wy?

    > Gdzie tak napisano?

    w tekście, na który odpowiedziałeś.
    Mówisz, że chrześcijanin morduje dla przyjemności?

    > Pomine plytka probe manipulacji, bo nie o tym jest mowa. No chyba, ze
    > naprawde nie rozumiesz tego, ze chrzescijanie wiele razy wyzynali sie
    > miedzy soba?

    muzułmanie też. I co z tego?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 207. Data: 2016-03-25 22:39:25
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 22:17:13 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Oczywiście, że jest opłacalne i wcale nie twierdzę, że jest inaczej.
    > Tylko co z tymi co mają inną orientację? Zmusisz ich do małżeństwa
    > heteroseksualnego i robienia dzieci?

    nic z nimi nie zrobie. A miedy nic i zostawic z spokoju a zepsuc dla ich wygody cały
    system jest przepasc.
    Pewien procent nie bedzie mial dzieci i tyle.

    > Wskaż te państw, które tak kiepsko wychodzą.

    panstw europy zachodniej za 100lat nie bedzie bo zepsute spoleczenstwa nie bedą w
    stanie sie obronic przed islamem, rownie dobrze mogliby byc chinczycy -no ale
    problemem okazal sie islam.

    > Kolego homoseksualizm to znikomy i nic nieznaczący margines społeczny i
    > nadal natura będzie brała górę, bo trudno jest

    trafna uwaga - absolutnie marginalna grupa ludzi rozpieprza wielowiekowy system
    rozwoju spolecznego.

    > Poza tym nie da się ludzi nauczyć homoseksualizmu. Albo ktoś jest
    > homoseksualistą, bo taki się urodził, albo nigdy nim nie będzie.

    oczywista nieprawda -dzieciom da sie zepsuc zryc beret tak by zwątpily w naturalne
    odczucia -co potwierdzja brytyjskie badania.

    > Problemów należy raczej szukać gdzieś indziej. Problemem jest to, że
    > kobiety decydują się na rodzenie nierzadko po 40-tce, kiedy szanse
    > donoszenia ciąży i urodzenia zdrowego dziecka drastycznie maleją.

    zgoda

    > Problemy te powstaje głównie z tego powodu, że państwo tak naprawdę na w
    > dupie obywatela i dobro rodzin.

    bo obywatel z suwerena przeksztalcony został w klienta i dawce podatków

    > Na wydumanych błędach?

    A europa zachodnia radzi sobie po prostu świetnie...

> [...]
    roku."

    > Mamy 2016r. i gdzie jest ta ustawa? :)
    > Wybacz, ale zachowujesz się jak typowy moherowy homofob :)

    nie mam pojecia gdzie jest - próby trwają, a ty sie cieszysz ze sie tym razem nie
    udało kolejnego plasterka normalnosci odkroic.

    > Spotkałeś się osobiście choć z jednym przypadkiem obnoszenia się
    > homoseksualizmem?

    Nie. Temat znów jakis teoretyczny - gdyby czlowiek zachowywal sie normalnie to skad
    niby mialbym wiedziec czy on homo czy nie.

    tamto totalitarne panstwo równiez chcialo nowe spoleczenstwo zbudowac.

    > A teraz mamy komunę bis i stopniowe wprowadzanie dyktatury komunistycznej.

    teraz mamy próbę odzyskania panstwa po 25latach od transformacji gospodarczej.
    Bo ta sie dokonała, komuchy sie stały kapitalistami i nadal żerowały na państwie
    Ale to inny wątek :)

> [...]
    muszących miec nowego ipoda i coroczną skrobankę przynosci gigantyczne zyski.

    > Wybacz, ale jesteś strasznie skrzywiony paranojami głoszonymi przez

    ależ sie przypiąłes do czarnych, od 5lat nie słyszałem politycznego kazania, a raz w
    tym czasie było o gender. A ty masz wizje ze oni nam drukuą poglądy wprost do czaszki
    :)

    b.

  • 208. Data: 2016-03-25 22:40:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > linke daj, nie przypominam sobie. Znów cos wyestrapolowales ze spacji miedzy
    słowami :)

    nie bookmarkuję twoich wypowiedzi z MIDami.

    > blizej wspolczesnosci poprosze

    Srebrenica, Afryka obecnie, USA

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 209. Data: 2016-03-25 22:41:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    mezczyzna razem wychowująca dzieci. Dlaczego? Bo daje potomstwo i potrafi
    najkorzystniej je wychowac (statystycznie, uprzejmie prosze cie o powstrzymanie opisu
    patologii którą niewątpliwie znasz).

    wyszło idiotycznie. Ja prosty człowiek jestm, niczego miedzy wierszami nie piszę. A
    jesli cos piszę niejasno to pytaj.

    > otóż społeczeństwo tak organizuje swoje zasady aby odniesc jak najwieksze zyski
    (przynajmniej teoretycznie, panstwa zachodnie postanowuly chyba popelnic
    samobojstwo). Zyski w sensie spoleczym oczywiscie: ilosc dzieci, ich wykszałcenie,
    kultura czyli wszystko to co da spoleczenstwu przewage nad sąsiadem. Zatem w
    systemowej promocji rodziny zdarzą sie i bezpłodne, ale nie ma innego lepszego
    modelu. Nie chodzi o system idealny a tylko mozliwie najlepszy. System z utylizacją
    par bezplodnych, jak to raczyles zaproponowac, byłby gorszy niz taki w którym da sie
    im spokój.

    > Wprowadzenie do systemu malzenstw homo rzeczywiscie daje złudzenie ze są one równe
    parom bezplodnym, wobec tego - why not?
    > Ale ostateczny efekt jest inny - promocja dewiacji

    dewiacją to jest pedofilia. jakoś nie słyszę byś się oburzał na swoich
    kapłanów

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 210. Data: 2016-03-25 22:45:04
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 22:25:08 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
> [...]
    > podobno ludzie tzw. prawicy to ludzie o wysokim poczuciu moralności,
    > dumy i honoru, nie to co to lewackie bydło. :-D

    jak najbardziej interesuje mnie prawda np pytam dlaczego w jedwabnem wstrzymano prace
    arch