    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 25 Mar 2016 14:39:25 -0700 (PDT)
    <56f4ee0a$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <56f50935$0$22833$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <56f52890$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <56f53272$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <56f5741a$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <56f5aad6$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 22:17:13 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Oczywiście, że jest opłacalne i wcale nie twierdzę, że jest inaczej.
    > Tylko co z tymi co mają inną orientację? Zmusisz ich do małżeństwa
    > heteroseksualnego i robienia dzieci?

    nic z nimi nie zrobie. A miedy nic i zostawic z spokoju a zepsuc dla ich wygody cały
    system jest przepasc.
    Pewien procent nie bedzie mial dzieci i tyle.

    > Wskaż te państw, które tak kiepsko wychodzą.

    panstw europy zachodniej za 100lat nie bedzie bo zepsute spoleczenstwa nie bedą w
    stanie sie obronic przed islamem, rownie dobrze mogliby byc chinczycy -no ale
    problemem okazal sie islam.

    > Kolego homoseksualizm to znikomy i nic nieznaczący margines społeczny i
    > nadal natura będzie brała górę, bo trudno jest

    trafna uwaga - absolutnie marginalna grupa ludzi rozpieprza wielowiekowy system
    rozwoju spolecznego.

    > Poza tym nie da się ludzi nauczyć homoseksualizmu. Albo ktoś jest
    > homoseksualistą, bo taki się urodził, albo nigdy nim nie będzie.

    oczywista nieprawda -dzieciom da sie zepsuc zryc beret tak by zwątpily w naturalne
    odczucia -co potwierdzja brytyjskie badania.

    > Problemów należy raczej szukać gdzieś indziej. Problemem jest to, że
    > kobiety decydują się na rodzenie nierzadko po 40-tce, kiedy szanse
    > donoszenia ciąży i urodzenia zdrowego dziecka drastycznie maleją.

    zgoda

    > Problemy te powstaje głównie z tego powodu, że państwo tak naprawdę na w
    > dupie obywatela i dobro rodzin.

    bo obywatel z suwerena przeksztalcony został w klienta i dawce podatków

    > Na wydumanych błędach?

    A europa zachodnia radzi sobie po prostu świetnie...

    bedziesz mial zakaz w swojej rodzinie uczyc dziecka mowic tata i mama.
    wprowadzić ustawę zakazującą używania w dokumentach określeń "matka" i "ojciec".
    Według pomysłu osób stanowiący prawo oby dwa słowa, które w naturalny sposób małe
    dziecko najczęściej wypowiada jako pierwsze w swoim życiu, mają być zastąpione jednym
    bezosobowym wyrazem "rodzic". Projekt ustawy ma być gotowy już 31 października 2013
    roku."

    > Mamy 2016r. i gdzie jest ta ustawa? :)
    > Wybacz, ale zachowujesz się jak typowy moherowy homofob :)

    nie mam pojecia gdzie jest - próby trwają, a ty sie cieszysz ze sie tym razem nie
    udało kolejnego plasterka normalnosci odkroic.

    > Spotkałeś się osobiście choć z jednym przypadkiem obnoszenia się
    > homoseksualizmem?

    Nie. Temat znów jakis teoretyczny - gdyby czlowiek zachowywal sie normalnie to skad
    niby mialbym wiedziec czy on homo czy nie.

    tamto totalitarne panstwo równiez chcialo nowe spoleczenstwo zbudowac.

    > A teraz mamy komunę bis i stopniowe wprowadzanie dyktatury komunistycznej.

    teraz mamy próbę odzyskania panstwa po 25latach od transformacji gospodarczej.
    Bo ta sie dokonała, komuchy sie stały kapitalistami i nadal żerowały na państwie
    Ale to inny wątek :)

    rozbicia tradycyjnej rodziny) seksualizacje i konsupcje. Spoleczenstwo baranów
    muszących miec nowego ipoda i coroczną skrobankę przynosci gigantyczne zyski.

    > Wybacz, ale jesteś strasznie skrzywiony paranojami głoszonymi przez
    > czarnych.

    ależ sie przypiąłes do czarnych, od 5lat nie słyszałem politycznego kazania, a raz w
    tym czasie było o gender. A ty masz wizje ze oni nam drukuą poglądy wprost do czaszki
    :)

    b.