  • Data: 2016-03-25 23:57:59
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-25 o 22:39, masti pisze:

    > ja Camele a Wy?

    Aaaa.
    Wiec jak rzucisz to moze i percepcja powroci. :-)

    > w tekście, na który odpowiedziałeś.
    > Mówisz, że chrześcijanin morduje dla przyjemności?

    Nie bardzo wiem o ktory tekst chodzi, ale generalnie chrzescijanie
    zabijaja z tych samych powodow z ktorych biora sie wojny. Czyli
    wlasciwie nic szczegolnego jesli mozna tak powiedziec.

    > muzułmanie też. I co z tego?

    No ja nie wiem co z tego. W kazdym razie moze pomoze Ci zrozumiec, ze w
    Srebrnicy nie o wiare chodzilo.

    Pozdro.. TK