  • Data: 2016-03-26 11:00:03
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-26 o 09:07, Budyń pisze:

    > generalnie moznaby tak postąpic. Ale nie jestes w stanie zapomniec bo dajac palec
    oni wyciagna reke po wiecej np zabronia ci mowic tata/mama. Dlatego nalezy nie oddac
    nawet palca.

    Problemu z homoseksualistami nie istnieją. One się tylko rodzą w Waszych
    głowach. Was po prostu boli, że nie możecie siłą narzucić wszystkim
    obywatelom swoich wartości oraz swoich zasad moralnych. Dlatego też
    doszukujecie się spisków wszędzie tam, gdzie ich nie ma, a byle pierdoła
    urasta u Was do niewyobrażalnej rangi.

    > ty to za to jest milosciwy i kultularny - i dlatego wymagasz tego od innych?

    Krytykuję ludzką głupotę.

    > psucie spoleczenst zachodnich zaczelo sie mniej wiecej od rewolucji seksualnej w
    latach szescdziesiatych. I postepuje stopniowo. Bez zagrozen zewnetrzych to mogloby
    tak trwac i 500lat. Ale wlasnie sie pojawiły...

    Co wg Ciebie znaczy psucie społeczeństw?
    Ludzie w naturalny sposób podlegają zmianom, a wraz z postępem nauki
    przestają wierzyć w krasnoludki i skrzaty.

    > no brawo, kurfa o tym mowie. Będzie rzeź jakiej swiat nie widzial

    I tu jesteśmy zgodni.

    > tylko dlatego ze rozne ciolki pozwolily oslabic spoleczensto wlasnymi seksualnymi i
    religijnymi fobiami.

    Nie mieszaj do tego fobii seksualnych i religijnych. Te fobie to tylko
    macie Wy - FANATYCY.
    Problem leży gdzieś indziej i jest to problem bardzo złożony i nie jest
    to problem związany z Muzułmanami, lecz z FANATYKAMI ISLAMSKIMI, którym
    wyprano mózgi.
    Problem jest tylko w tym, że nie potrafimy odróżnić FANATYKÓW od dobrych
    MUZUŁMANÓW.

    > A wystaryło nie psuc - i zróbmy to w polsce, nie psujmy wprowadzajac lewacką
    ideologie.

    FANATYZM MUSLIMÓW CZY KATOLIKÓW TO JEDEN CH.....
    Jak pozwolimy, żeby się rozpanoszył fanatyzm katolicki to będziemy mieli
    państwo policyjne i prześladowania wszystkich, którzy się nie
    podporządkowują.
    Niestety obecny rząd szuka każdego pretekstu aby podstępnie przejąć
    kontrolę.

    > dokładnie to samo dzieje sie w stanach. Dokladnie taki sam dym mają w sprawie sądu
    najwyższego.
    > Owszem, uważam to za dosc normalne. Nikt tu zamachu stanu nie zrobił. A przyczną
    techniczną dymu u nas jest rzeplinski a nie rząd. Przyczyny polityczne to inna bajka.

    A ułaskawienia jak wytłumaczysz?

    > słabe masz podejscie do zdobywania wiedzy. Ty sie spodziewasz ze naukowiec od
    mamutów je widział?

    Dziennikarze żyją z sensacji.

    > ale ty mnie cos wmawiasz metodą mastiego - wielokrotnie juz pisalem ze nie mam nic
    do homoseksualistów, niech sobie zyją, jestem przeciw ich zwalnianiu z pracy z powodu
    orientacji i tak dalej.
    > Nie zamierzam karac za homo itd
    > Natomiast jestem przeciw psuciu zasad spolecznych ktore dzialają.

    No to w czym problem?
    Ja osobiście jestem za ułatwieniem życia homoseksualistom i
    poszanowaniem ich człowieczeństwa, ale jeżeli zaczną się domagać od
    Katolików, aby porzucili swoje wartości lub, żeby Wam zabronić mówić
    mamo i tato to stanę w Waszych szeregach. Ale póki co nie ma takiej
    potrzeby, bo problem jest tylko wyimaginowany.

    > zobaczymy za 3 lata, sam ciekawym ilez pis jest w stanie zdzialac - jakims tam
    przesadnym optymistą nie jestem.

    Czyli jednak masz obawy :)
    Niestety wielu Katolików je ma lub zaczyna je mieć.

    > ty to masz pecha - ale wlasciwie gdyby ksiadz ci powiedzial o milosci bozej i ze
    wciaz masz szanse tego doswiadczyc to zapewne tez bys sie pluł

    Pytasz się, czy próbujesz mnie przekonać, że Ty wiesz lepiej co ja bym?

    > szczegóy poproszę - ostatno oczerniłeś bezpodstawnie caritas. Wiec
    > teraz dawaj jak to było. b.

    Wybacz, ale tyle Ci powinno wystarczyć, bo musiałbym już rzucić
    konkretnymi nazwiskami.