  • Data: 2016-03-26 11:13:53
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-25 o 23:20, JDX pisze:

    > Przyznaję, poległem. Nie jestem w stanie ogarnąć jaki związek ma to co
    > napisałeś z tym co ja napisałem wcześniej. :-D

    No faraon oglosil sie bogiem? Uwierzyles?
    Podales przyklad Ustasze, jakoby katolicy wyzynali z powodow
    religijnych. To tak jak z Faraonem. W ich mniemaniu moze i byli
    katolikami, ale to byli fanatycy dla ktorych katolicyzm i nacjonalizm
    chorwacki to to samo. Od kiedy religia ma granice i narodowosc? Stad do
    Hitlera juz calkiem blisko. I tak zreszta bylo, bo do kompletu doszla
    rasa aryjska. Kilkadziesiat lat pozniej masz Srebrnice. I znow
    chrzescijanie. Tam wystarczy impuls by sie gotowalo. Religia,
    nacjonalizm, czy terytorium nie ma znaczenia. Tlukli sie z byle powodu.
    Ale co odroznia ich od dzisiejszych fanatykow religijnych ze ston
    muzulmanskich? To, ze zalatwiali sprawy we wlasnym gronie. Nie mozna tak
    prosto na ich podstawie dokonywac racjonalnych porownan.

    TK