  • Data: 2016-03-26 12:01:00
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-25 o 23:36, JDX pisze:

    > Pytałeś, więc dostałeś odpowiedź.

    No OK. Moze to Budynia temat bardziej.

    > Że co? Ty najwyraźniej sam nie wiesz co piszesz. Toż to jakiś bełkot
    > którego nie da się zrozumieć.

    :-))

    Deklarowali sie i utozsamiali jedno z drugim, zwlaszcza nacjonalizm
    chorwacki. :-) Skoro sie deklarowali i utozsamiali to przepraszam.
    Faktycznie musi tak byc zdecydowanie na Balkanach.

    > Ale OK, piątkowy wieczór, alkohol, zioło,
    > itp. :-D

    To chyba jacys zadeklarowani katolicy tak robia. Bo my katolicy to
    wiesz... Zwlaszcza w wielki piatek alkoholu nie pijemy i ziol nie palimy.

    TK