  • Data: 2016-03-26 11:42:08
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 26 marca 2016 11:00:03 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    oni wyciagna reke po wiecej np zabronia ci mowic tata/mama. Dlatego nalezy nie oddac
    nawet palca.

    > Problemu z homoseksualistami nie istnieją. One się tylko rodzą w Waszych
    > głowach. Was po prostu boli, że nie możecie siłą narzucić wszystkim
    > obywatelom swoich wartości oraz swoich zasad moralnych.

    sa wartosci religijne do których namawiamy ale absolutnie nie zamierzamy zmuszac. Ale
    tez sa wartosci szersza, ogolnoludzkie jak kradziez, morderstwo naktore sie nie
    zgadzamy - ale nie z powodow religijnym tylo humanitarnych. Moge byc i humanistą i
    katoliem. Wielu to myli ze sobą.

    > Krytykuję ludzką głupotę.

    moją? wykaż ze jestem głupi. A jak nie potrafisz to zanczy ze obrazasz. No to nie
    obrazaj.

    latach szescdziesiatych. I postepuje stopniowo. Bez zagrozen zewnetrzych to mogloby
    tak trwac i 500lat. Ale wlasnie sie pojawiły...

    > Co wg Ciebie znaczy psucie społeczeństw?
    > Ludzie w naturalny sposób podlegają zmianom, a wraz z postępem nauki
    > przestają wierzyć w krasnoludki i skrzaty.

    w poscie do mastiego opisalem

    > Nie mieszaj do tego fobii seksualnych i religijnych. Te fobie to tylko
    > macie Wy - FANATYCY.

    zgodnie z definicją islamisci (skrajni) są fanatykami, a katole nawet ci skrajni nie
    sa. Wiec błądzisz logicznie.

    > FANATYZM MUSLIMÓW CZY KATOLIKÓW TO JEDEN CH.....
    > Jak pozwolimy, żeby się rozpanoszył fanatyzm katolicki to będziemy mieli
    > państwo policyjne i prześladowania wszystkich, którzy się nie
    > podporządkowują.

    alez brednie...

    techniczną dymu u nas jest rzeplinski a nie rząd. Przyczyny polityczne to inna bajka.

    > A ułaskawienia jak wytłumaczysz?

    prawem prezydenta. Ma do tego prawo i moze ułaskawic przestąpców. A co do kaminskiego
    to sa powazne przeslanki do stwierdzenia ze wyrok byl polityczny. Ale nawet gdyby byl
    przestempcą to swiete prawo prezydenta moc go ulaskawic. Zwykle zasady panstwa prawa.

    > No to w czym problem?
    > Ja osobiście jestem za ułatwieniem życia homoseksualistom i
    > poszanowaniem ich człowieczeństwa, ale jeżeli zaczną się domagać od
    > Katolików, aby porzucili swoje wartości lub, żeby Wam zabronić mówić
    > mamo i tato to stanę w Waszych szeregach. Ale póki co nie ma takiej
    > potrzeby, bo problem jest tylko wyimaginowany.

    na przykladzie panstw zachodnich widac ze na jednostkowym ustąpieni sie nie skonczy.

    przesadnym optymistą nie jestem.

    > Czyli jednak masz obawy :)

    zawsze mialem - przed wyborami o tym pisalem ze pis jest wyborem najlepszym ale nie
    idealnym. Wiec do tego wszystkiego co teraz robi brakuje mi elementu gospodarczego
    skierowanego dla przedsiebiorcy czyli uproszczenie przepisow i podatkow. Jesli to
    zrobi wygra wybory z palcem w d...

    wciaz masz szanse tego doswiadczyc to zapewne tez bys sie pluł

    > Pytasz się, czy próbujesz mnie przekonać, że Ty wiesz lepiej co ja bym?

    jestes tak nastawiony negatywnie do katoli ze prawie jestem pewien jak bys
    zareagowal. Ja zresztą mam podobnie jak slucham papieza -zamiast sluchac, mam w tyle
    glowy "co on dzis niezrecznego powie"

    > Wybacz, ale tyle Ci powinno wystarczyć, bo musiałbym już rzucić
    > konkretnymi nazwiskami.

    no to jest to bezpodstawne oskarzenie... Nie jestes znanay z obiektywizmu w sprawie
    katoli :)

    b.