  • Data: 2016-03-26 10:35:42
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-25 o 23:58, JDX pisze:
    > On 2016-03-25 23:39, Maniek4 wrote:
    > [...]
    > To z pewnością jest poważne:
    > http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/jezus-krole
    m-polski-w-episkopacie-powstal-juz-akt-intronizacji/
    ex907s
    > :-D

    Oj wiesz.. Mnie podobna megalomania jakos nie porywa, albo sie nie znam.
    W kazdym razie Ciebie i tak nie dotyczy, wiec czym sie przejmujesz?
    U mnie w miescie postawiono swego czasu pomnik Lecha Kaczynskiego z
    jakichs skladek. No i sie zaczelo. Jedni, ze ladny, drudzy, ze co to za
    prezydent zeby mu pomniki stawiac? Dla mnie tez to zaden szczegolnie
    zasluzony prezydent, ale skoro ktos chce mu pomnik wystawic to czy mi to
    przeszkadza? Niech se stawiaja jak dzieki temu beda szczesliwsi.

    > No właśnie. Wszyscy będziemy za..lać na poranne msze zanim zdążymy się
    > obejrzeć. Oczywiście wcześniej innowierci i ateiści zostaną przymusowo
    > przekonwertowani na jedynie słuszna wiarę. :-D

    Chrzest Polski to rok 966. Minelo sporo czasu zeby podobne rozwiazania
    forsowac znacznie wczesniej. Cos co piszesz moim zdaniem nigdy sie nie
    wydarzy. Jednym z powodow jest fakt, ze ludzie uwazajacy sie za
    katolikow to jednak wymagajaca grupa wobec wlasnych ksiezy i ceniaca
    sobie niezaleznosc. O ile prawdy fundamentalne przechodza gladko
    (trudniej z realizacja), o tyle dziwaczne interpretacje juz nie. Ty masz
    zakodowany obraz katolika w postaci pokazywanej w telewizji dewodki z
    rozancem w jednym reku a druga reka milosiernie napieprzajaca parasolka
    dziennikarza. No wiec nie jest to obraz katolika tylko dewodki, ktorej
    motywy badz co badz mozna rozumiec.

    TK