  • Data: 2016-03-26 01:01:30
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-25 o 22:39, Budyń pisze:
    > nic z nimi nie zrobie. A miedy nic i zostawic z spokoju a zepsuc dla ich wygody
    cały system jest przepasc.

    Niby co ma zostać zepsute?
    Dać homoseksualistom prawo zawierania związków partnerskich i zapomnieć
    o problemach.
    Ale nie. Lepiej w imię miłości bliźniego walczyć, bo czarnuchy i mohery
    muszą zawsze mieć jakiś cel walki.
    Jak nie da się z komuchami to chociaż z pedałami. :)

    > panstw europy zachodniej za 100lat nie bedzie bo zepsute spoleczenstwa nie bedą w
    stanie sie obronic przed islamem, rownie dobrze mogliby byc chinczycy -no ale
    problemem okazal sie islam.

    Bzdury piszesz. Dziesiątki lat temu już miał upaść zgniły zachód. Miała
    go zeżreć rozpusta i zachłanność pieniądza.
    Jakoś się tak nie stało i zachód ma się dobrze.
    Islam?
    Jak dalej tak będzie to w końcu zachód się wkurwi i przypierdzieli broń
    atomową, a wszystkich muslimów odeśle skąd przywędrowali.

    > trafna uwaga - absolutnie marginalna grupa ludzi rozpieprza wielowiekowy system
    rozwoju spolecznego.

    To nie pedały rozpieprzają tylko ciemnota w moherach tworząc problemy i
    prowokując do parad.
    Gdyby durne mohery zajęły się swoimi problemami to i nie byłoby żadnych
    parad równości, bo i pedały nie mieliby pretekstu, aby wychodzić na ulicę.

    > oczywista nieprawda -dzieciom da sie zepsuc zryc beret tak by zwątpily w naturalne
    odczucia -co potwierdzja brytyjskie badania.

    Masz rację, że się da i doświadcza tego każde dziecko Katolika :)

    > A europa zachodnia radzi sobie po prostu świetnie...

    Europa poradziła sobie z nazizmem z komunizmem z dyktaturą i wieloma
    innymi kataklizmami.
    Muslimy to jest zbyt świeży temat, ale i z tą plagą sobie także poradzi.

    > nie mam pojecia gdzie jest - próby trwają, a ty sie cieszysz ze sie
    > tym razem nie udało kolejnego plasterka normalnosci odkroic.

    Normalności?
    Uważasz, ze normalne jest łamanie prawa przez rząd?

    > Nie.

    Czyli jak widzisz to są tylko Twoje wyimaginowane fobie, które zrodziły
    się z opowiastek moherowych: "... jedna pani drugiej pani ...."

    > Temat znów jakis teoretyczny - gdyby czlowiek zachowywal sie normalnie to skad niby
    mialbym wiedziec czy on homo czy nie.

    A po co Ci to wiedzieć czy on homo czy nie homo?
    Czy będziesz mi zaglądał do odbytu, aby się dowiedzieć, czy aby nie
    zjadłem zbyt dużo?
    Do póki czyjeś zachowanie lub ideologia nie godzi w Twoje życie i Twoje
    ideologie to zostaw to w spokoju.
    Każdy ma prawo żyć według swoich wartości. Zapewnia to konstytucja
    państwa. Ty natomiast w bezczelny sposób próbujesz ingerować w czyjeś
    życie w imię wyznawanych przez siebie ideologii. To jest właśnie FANATYZM.

    > teraz mamy próbę odzyskania panstwa po 25latach od transformacji gospodarczej.
    > Bo ta sie dokonała, komuchy sie stały kapitalistami i nadal żerowały na państwie
    > Ale to inny wątek :)

    Wspomnisz moje słowa, że jeszcze będziesz tęsknił za tym co było.

    > ależ sie przypiąłes do czarnych, od 5lat nie słyszałem politycznego kazania

    A ja w zeszłym roku podczas pogrzebu znajomej. Ok. 40 min. cymbał
    napierdalał o komunistach, a zaczął od Oleksego.

    > , a raz w tym czasie było o gender. A ty masz wizje ze oni nam drukuą poglądy
    wprost do czaszki :)

    Bo drukują :)
    Zbyt dużo mam znajomych, u których dostrzegam to wdrukowanie.
    Niektórym już zaczynają się otwierać oczy.
    Jeden z moich nawiedzonych kolegów, mocno zaangażowany we wspólnoty
    katolickie. Niedawno sam mi zaczął opowiadać jak o mało nie padł ofiarą
    jednej z takich wspólnot rodzin, wspieranych przez Kościół. Jak się
    okazało to ta wspólnota podstępem przejmuje majątki członków, a jak się
    coś później nie podoba to wypierd...j pod most. Opowiadał o praktykach
    jakie stosują to aż się włosy na głowie jeżą. Z jednej strony jak tak
    mogą czynić osoby ponoć wyznające Boga, a z drugiej jak można być aż tak
    zaślepionym i naiwnym, żeby sekcie oddać wszystko co się ma, a późnej
    dać się "wyru...ć ".***
    *