  • Data: 2016-03-26 09:07:13
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 26 marca 2016 01:01:28 UTC+1 użytkownik > >> Tylko co z tymi co mają
    inną orientację? Zmusisz ich do małżeństwa

    > Niby co ma zostać zepsute?
    > Dać homoseksualistom prawo zawierania związków partnerskich i zapomnieć
    > o problemach.

    generalnie moznaby tak postąpic. Ale nie jestes w stanie zapomniec bo dajac palec oni
    wyciagna reke po wiecej np zabronia ci mowic tata/mama. Dlatego nalezy nie oddac
    nawet palca.

    > Ale nie. Lepiej w imię miłości bliźniego walczyć, bo czarnuchy i mohery

    ty to za to jest milosciwy i kultularny - i dlatego wymagasz tego od innych?

    w stanie sie obronic przed islamem, rownie dobrze mogliby byc chinczycy -no ale
    problemem okazal sie islam.

    > Bzdury piszesz. Dziesiątki lat temu już miał upaść zgniły zachód. Miała
    > go zeżreć rozpusta i zachłanność pieniądza.
    > Jakoś się tak nie stało i zachód ma się dobrze.

    psucie spoleczenst zachodnich zaczelo sie mniej wiecej od rewolucji seksualnej w
    latach szescdziesiatych. I postepuje stopniowo. Bez zagrozen zewnetrzych to mogloby
    tak trwac i 500lat. Ale wlasnie sie pojawiły...

    > Islam?
    > Jak dalej tak będzie to w końcu zachód się wkurwi i przypierdzieli broń
    > atomową, a wszystkich muslimów odeśle skąd przywędrowali.

    no brawo, kurfa o tym mowie. Będzie rzeź jakiej swiat nie widzial tylko dlatego ze
    rozne ciolki pozwolily oslabic spoleczensto wlasnymi seksualnymi i religijnymi
    fobiami.

    A wystaryło nie psuc - i zróbmy to w polsce, nie psujmy wprowadzajac lewacką
    ideologie.

    Zauwaz ze to nie spoleczenstwo europejskie sie domaga takich zmian, takie zmiany
    promuje absolutne niedemokratyczna komisja europejska, i nieobiektywne liberalne
    media (kolonia pokazała ostatnio jakie sa zakłamane) itp organizmy

    > Normalności?
    > Uważasz, ze normalne jest łamanie prawa przez rząd?

    dokładnie to samo dzieje sie w stanach. Dokladnie taki sam dym mają w sprawie sądu
    najwyższego.
    Owszem, uważam to za dosc normalne. Nikt tu zamachu stanu nie zrobił. A przyczną
    techniczną dymu u nas jest rzeplinski a nie rząd. Przyczyny polityczne to inna bajka.

    > Czyli jak widzisz to są tylko Twoje wyimaginowane fobie, które zrodziły
    > się z opowiastek moherowych: "... jedna pani drugiej pani ...."

    słabe masz podejscie do zdobywania wiedzy. Ty sie spodziewasz ze naukowiec od mamutów
    je widział?

    niby mialbym wiedziec czy on homo czy nie.

    > A po co Ci to wiedzieć czy on homo czy nie homo?
    > Czy będziesz mi zaglądał do odbytu, aby się dowiedzieć, czy aby nie
    > zjadłem zbyt dużo?
    > Do póki czyjeś zachowanie lub ideologia nie godzi w Twoje życie i Twoje
    > ideologie to zostaw to w spokoju.
    > Każdy ma prawo żyć według swoich wartości. Zapewnia to konstytucja
    > państwa. Ty natomiast w bezczelny sposób próbujesz ingerować w czyjeś
    > życie w imię wyznawanych przez siebie ideologii. To jest właśnie FANATYZM.

    ale ty mnie cos wmawiasz metodą mastiego - wielokrotnie juz pisalem ze nie mam nic do
    homoseksualistów, niech sobie zyją, jestem przeciw ich zwalnianiu z pracy z powodu
    orientacji i tak dalej.
    Nie zamierzam karac za homo itd
    Natomiast jestem przeciw psuciu zasad spolecznych ktore dzialają.

    > Wspomnisz moje słowa, że jeszcze będziesz tęsknił za tym co było.

    zobaczymy za 3 lata, sam ciekawym ilez pis jest w stanie zdzialac - jakims tam
    przesadnym optymistą nie jestem.

    > A ja w zeszłym roku podczas pogrzebu znajomej. Ok. 40 min. cymbał
    > napierdalał o komunistach, a zaczął od Oleksego.

    ty to masz pecha - ale wlasciwie gdyby ksiadz ci powiedzial o milosci bozej i ze
    wciaz masz szanse tego doswiadczyc to zapewne tez bys sie pluł

    > Bo drukują :)

    no ale jak? na kazaniach tego praktyczni nie ma, a jak konserwa taka jestem ze
    historia :-)

    > Zbyt dużo mam znajomych, u których dostrzegam to wdrukowanie.
    > Niektórym już zaczynają się otwierać oczy.
    > Jeden z moich nawiedzonych kolegów, mocno zaangażowany we wspólnoty
    > katolickie. Niedawno sam mi zaczął opowiadać jak o mało nie padł ofiarą
    > jednej z takich wspólnot rodzin, wspieranych przez Kościół. Jak się
    > okazało to ta wspólnota podstępem przejmuje majątki członków, a jak się
    > coś później nie podoba to wypierd...j pod most.

    szczegóy poproszę - ostatno oczerniłeś bezpodstawnie caritas. Wiec teraz dawaj jak to
    było.

    b.