  • Data: 2016-03-25 23:39:58
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-25 o 18:28, Uzytkownik pisze:

    > Jakoś nie spotykam codziennie homoseksualistów głoszących publicznie
    > swoje ideologie.
    > Idę o zakład, że Ty także nie spotkałeś takich, ani Budyń też, a Wasze
    > poglądy kształtowane są tylko i wyłącznie pod wpływem moherów, które drą
    > mordę, choć sami nigdy w życiu nie spotkali osoby homoseksualnej.

    Pomine juz Twoja wiedze o tym co to ja widzialem albo nie. A o
    ksztaltowanie moich pogladow i zrodla to pozwol, ze sam pozostane
    spokojny. Generalnie odpusc sobie robienie ze mnie idioty jak chcesz byc
    powaznie traktowany.
    A do tematu - co to za zalozenie "codziennie publicznie"? Raz w miesiacu
    wystarczy? Moze raz w roku? Nie obchodzi mnie i tyle. Najpierw paraduja
    z koszulkami "jestem gejem" w towarzystwie inteligentnych inaczej
    politykow a pozniej maja pretensje, ze od pedalow ich sie wyzywa z
    nazwiska. Po co mi ta wiedza? Niech sobie robia co chca, nic mi do tego,
    ale zeby sie z tym obnosic? No litosci. To ma byc powazne? Moze mam sie
    spodziewac parady facetow z malymi ptaszkami i pozniej wysluchiwac
    pretensji, ze mowia o nich faceci z malymi ptaszkami? Paranoja
    normalnie. Tylko, ze nie jest tak rozowo i smiesznie. Parady to
    uzyznianie gleby na przyszlosc. Rodzic a w Hiszpanii nie wzial sie z
    nikad. Adopcje dzieci w innych krajach tez.

    Pozdro.. TK