  • 81. Data: 2016-03-23 15:57:55
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 15:47, JDX pisze:
    > On 2016-03-23 15:05, Maniek4 wrote:
    > [...]
    > Nie sugeruję, tylko stwierdzam, że irlandzcy katolicy podkładają bomby.

    Przeciez napisalem, ze Irlandia to malo. W czasie dwoch wojen podlozyli
    ich wiecej.

    > Nie wspominałem o fanatykach.

    A szkoda, bo o fanaatykach mowa.

    > Ale skoro już poruszyłeś temat, to owszem,
    > całkiem możliwe, że owi zamachowcy są jednocześnie katolickimi
    > fanatykami. :-

    No mozliwe, mozliwe. Fanatykami samobojcami zapewne.

    TK

  • 82. Data: 2016-03-23 16:05:05
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 15:57, Maniek4 wrote:

    > Przeciez napisalem, ze Irlandia to malo. W czasie dwoch wojen podlozyli
    > ich wiecej.
    No to po co pytasz ,,gdzie katolicy podkladaja bomby" skoro znasz
    odpowiedź? Sądziłeś, że inni nie wiedzą? :-D

  • 83. Data: 2016-03-23 16:14:33
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 16:05, JDX pisze:

    > No to po co pytasz ,,gdzie katolicy podkladaja bomby" skoro znasz
    > odpowiedź? Sądziłeś, że inni nie wiedzą? :-D

    Pytalem gdzie fanatycy kataliccy podkladaja bomby. W kazdym razie taki
    byl kontekst. Wychodzi na to, ze poza wojnami to jednak nie wiesz gdzie?

    TK

  • 84. Data: 2016-03-23 16:40:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > słownik PWN: fanatyzm <<żarliwość w wyznawaniu jakiejś idei lub religii, połączona
    ze skrajną nietolerancją>>

    > Wychodzi ze masz rację bo to dotyczy islamu i ateistów.

    niezależnie o dtego jak się będziesz wypierał to chrześcijanie są równie
    fanatyczni.

    PS: W USA chrześcijańscy terroryści zabili wielokrotnie więcej ludzi niż
    muzułmańscy

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 85. Data: 2016-03-23 16:41:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Timothy_McVeigh

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 86. Data: 2016-03-23 16:42:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Akurat wiekszosc lewakow to ateisci.

    lewak: każdy kto nie zdadza się z Twoimi poglądami?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 87. Data: 2016-03-23 16:47:33
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 15:57, JDX pisze:
    > On 2016-03-23 14:54, Maniek4 wrote:
    > [...]
    > A ty na podstawie aut stojących na parkingach przykościelnych snujesz
    > teorie że jakoby sami ludzie sukcesu do tych kościołów uczęszczają. :-D

    Snuje teorie, ze nie sa to jak piszesz:

    "Ci ludzie to po prostu zwykli nieudacznicy którzy za niepowodzenia w
    swoim gównianym życiu obwiniają wszystkich dookoła."

    Gdyby tak bylo to nikt nie przyjezdzalby samochodem niezaleznie jak
    stary by byl. Nie mieliby nawet prawa jazdy tylko byliby normalnymi
    smierdzielami.

    > Nie znając nawet stanu tych aut, a jak wiadomo, nie wszystko złoto co
    > się świeci.

    Ale wiesz, ze nie sa nowe, a jak juz to napewno na kreche. :-)

    > P.S. Tak, są ludzie którzy na co dzień jeżdżą śmieciarkami. I nie trzeba
    > wyciągać żadnych wniosków aby to stwierdzić. Tak po prostu jest - jest
    > to ich praca.

    To jest bardzo potrzebna praca, ale nie doszedles do wniosku, ze to ich
    prywatne samochody skoro do nich wsiadaja na parkingu?

    TK

  • 88. Data: 2016-03-23 17:14:43
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 11:16:19 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > http://www.prochoice.org/pubs_research/publications/
    downloads/about_abortion/stats_table2009.pdf

    > Od 1999r zamordowali jedna osobe, a od 1977 do 2009 - 8 :D
    > Ile tysiecy osob zginelo od islamistow w tym czasie? :)

    Na pewno więcej. Maniek pytał to pospieszyłem z pomocą :)

    --
    bajcik

  • 89. Data: 2016-03-23 17:16:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W USA fanatycy katolicy podkladali bomby w klinikach ginekologicznych

  • 90. Data: 2016-03-23 17:16:30
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 14:17:40 UTC+1 użytkownik r...@g...com napisał:

    > To nie katolicyzm, tylko buractwo i wiocha. To jest niezwiązane z religią.

    Podług tej definicji Polska jest katolickim krajem może w 1%

    --
    bajcik