  • Data: 2016-04-07 22:56:02
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-07 o 20:13, Budyń pisze:

    > no cos pięknego :) Maniek, tu potrzebny wykład z podstaw katolicyzmu, wobec tej
    naszej "tępoty" nie wiem czy poradzimy. Masz czas to pisz, jak nie masz to ja
    później.

    Ale co tu pisac? :-)
    O wierzeniu w jakas sile, ktora tchnela wszechswiat do zycia? :-D
    Zdaje sie, ze trudno temu zaprzeczyc skoro zyjemy. :-) Ale zeby wierzyc
    w jakies oczywistosci to sie nie spodziewalem. :-)
    Generalnie ten tekst to krzyk pustki. Gdzies bym poszedl, ale nie wiem
    gdzie, bo na wszystkich juz sie obrazilem. :-)

    Pozdro.. TK