    From: QbaB <Q...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wełna na ocieplenie - czekać?
    Date: Wed, 21 Jan 2009 23:10:13 -0800 (PST)

    On 21 Sty, 20:23, "PB" <w...@i...pl> wrote:
    > Witam,
    > mam wątpliwość czy już kupować wełnę na ocieplenie dachu czy jeszcze
    > poczekać?
    > Wszyscy mówią o kryzysie to może przełoży się to na ceny materiałów?
    > Co o tym sądzicie?

    Ja kupiłem wełne na przełomie listopada i grudnia i w między czasie
    zdrożała nieco u tego samego sprzedawcy (ale chyba nadal jest
    najtańszy).
    Zauważyłem natomiast że ceny styropianu jednak spadają po troszku.
    Generalnie robił bym tak jak pisza inni, kupować to co jest akurat
    potrzebne. Nie robic zakupów na zapas chyba że jest to na prawdę
    wyjątkowa okazja.
    Pzdr.
    QbaB