  • Data: 2015-05-30 22:42:53
    Temat: Re: Wełna skalna na elewacji
    Od: dolniak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > Kubelek na popiol zawsze metalowy, po wyrzuceniu zrobic blotko, a
    > chalupe ocieplac czyms niepalnym.

    Ten sam problem występuje przy piecach na węgiel( groszek,mial etc).
    Popiól-bardzo często z żarem -od lat wsypuję do blaszanych hoboków,
    a gdy odda cale cieplo- i ja mam czas-dopiero wynoszę.
    Do ad rema wracając
    Nic nie napisales o technologii,w jakiej tę welnę zamierzasz klaść.
    jeśli "normalna" na drewnianym ruszcie i sidding-to nie zamierzam komentować.
    Jeśli jakaś super twarda,siatka i tynk-to po kilku latach pojawią się rysy na
    lączeniach.
    Czas weryfikuje technologie i pokazal,że welna nie jest dobrym materialem na izolacje
    zewnętrzne.Tak samo,jak styropian nie jest najlepszy,jeśli chodzi o izolacje
    poddaszy.Ale to wiem,bo zrobilem.
    Wracając do domu: rozumiem,że konstrukcja dachu calkowicie metalowa?
    Okna też?
    O przesunięciu budynku nikt nie wspominal?
    A może ubezpieczyc by warto?
    tylko tych większych drzew szkoda...
    Pozdro dolniak