    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wełna skalna na elewacji
    Date: Mon, 01 Jun 2015 11:40:34 +0200
    <6...@g...com>
    <mkaics$lpi$1@srv.chmurka.net>
    <8...@g...com>
    <0...@g...com>
    <a...@g...com>
    <mkc2tg$78b$1@srv.chmurka.net>

    W dniu 2015-05-30 o 12:21, Pawel O'Pajak pisze:
    > Powitanko,

    > Potem opowiesci nieraz slyszalem, jak to wyrzucony na kompost zimny
    > popiol spowodowal ogien kompostownika.
    > Zawsze zastanawialem sie po co to i co to "dogaszanie pozaru". Leja ci
    > strazacy wode, wszystko niemal plywa, a oni leja. Chyba jednak wiedza co
    > robia.
    > Kubelek na popiol zawsze metalowy, po wyrzuceniu zrobic blotko, a
    > chalupe ocieplac czyms niepalnym.

    Też na początku używania kominka mi się taki numer zdarzył.
    Wiadro plastikowe i... na szczęście też plastikowa łopatka.
    Wygarnąłem nią popiół do wiaderka. Też już dawno w kominku nie palone i
    nawet nie wpadłem na to, że gdzieś może być jakiś żar. Wiaderko na
    szczęście wystawiłem na dwór, a moją czujność i alarm wzbudziła
    pozostawiona, wbita w popiół łopatka, która nagle zaczęła mi znikać w
    oczach. Dzięki temu tylko się zorientowałem, że już mam przepaloną od
    spodu dziurę w wiadrze, a całość gorąca jak cholera i zaraz zacznie się
    też spalać.

    Pzdr
    --
    /__/_* /