  • Data: 2016-08-12 11:17:15
    Temat: Re: Wentylacja mechaniczna instalacja
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 12 sierpnia 2016 11:09:42 UTC+2 użytkownik ArekM napisał:

    > Nie rozpędzałbym się z taką teorią ... :)

    To fakt, nie tylko teoria ;)

    > Mam na sztywnych - nic się nie nosi, u brata instalacja tez na sztywnych - tez
    cisza.

    Mam sztywna rure miedzy silownia na dole, a kominkiem w salonie. Musze
    docelowo ta rure wystawic na zewnatrz ale jakos czasu nie ma nigdy ;)
    Niemniej - slysze kazde slowo ktore ktos wypowiada na dole w kominku ;)

    Spiro moga halasowac jak jest predkosc przeplywu za duza (powietrze
    wpada wtedy w turbulencje). Przy dobrze zaprojektowanej instalacji
    - wyciszaja. Jak juz robisz sztywne to przynajmniej same koncowki powinno
    sie zrobic elastyczne (dzialaja jak tlumiki). Sztywne przenosza doskonale
    dzwieki - powiedz cos glosno w jednym koncu rury PE wodnej i uslyszysz to
    w drugim koncu 100m dalej :)

    Zreszta - tlumiki jakie montuje sie na wylocie reku (oryginalne) sa tez
    elastyczne ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.