    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wentylacja w starym domu
    Date: Fri, 19 Mar 2010 12:37:18 -0700 (PDT)

    > Przerabialem podobny temat, po wymianie okien/drzwi zaczely sie problemy z
    > wilgotnoscia, ciagle parowanie szyb. Ja nie polecam wycinania uszczelek...
    > bo jak przyjdzie zima -20... to czym sobie zapcha wyciete uszczelki? A tak..
    > zamknie nawiewnik i po sprawie.

    ... i pozbawi się wentylacji...
    tak tylko wspomniałem, że jest to najprostszy i najtańszy sposób na
    nawiew powietrza, a jeśli wycięcia są na górze, to nie wieje po
    parapetach, oczywiście nawiewniki są lepszym rozwiązaniem...
    jak kupowałem okna Jezierski, to tam standardowo wycinają fragmenty
    uszczelek, jeśli zamawiasz okna bez nawiewników, gość mówił, że bez
    tego mieli pełno reklamacji na skraplanie wody na szybach :-), nic
    dziwnego jeśli wentylacji nie ma, w moim zamówieniu musiałem
    specjalnie zaznaczyć, że okna będą w pomieszczeniach z wentylacją
    mechaniczną i żeby nie wycinali

    pozdrawiam
    s_13