eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWiertarko-wkrętarki bezszczotkowe - zalety (a może też i jakieś wady)? › Re: Wiertarko-wkrętarki bezszczotkowe - zalety (a może też i jakieś wady)?
  • Data: 2019-04-24 20:22:10
    Temat: Re: Wiertarko-wkrętarki bezszczotkowe - zalety (a może też i jakieś wady)?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-24 o 19:35, Krystek pisze:

    > A to - dodatkowo: abstrahując od tego, czy wkrętarka ma silnik
    > szczotkowy, czy bez- to, czy warto brać taką, która ma sprzęgło
    > automatyczne, czy taką z przełożeniami?

    A tu Ci nie pomogę. Mam jeszcze niebieskiego AEG BSB 18 STX-R kupionego
    w 2010 roku i zrobiłem nią remont mieszkania rodziców, wykończenie
    swojego mieszkania, brata, trochę u siostry, remont drewnianych altan na
    3 działkach i inne prace naprawcze typu wiercenie, mieszanie zaprawy
    betonowej itp. Padły przez ten czas 2 oryginalne akumulatory 2Ah NiCD,
    jeden regenerowałem na 3Ah NiMN a drugi wymieniłem po prostu na nowy 4Ah
    LiIon. A i futerko nowe. Teraz widzę kończą się szczotki i się
    zastanawiam czy kupić nowe AEG czy szczotki zrobić. Ale chyba zrobię to
    drugie.

    --
    Irokez