    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 1 May 2017 11:44:24 -0700 (PDT)
    <3...@g...com>
    <4...@g...com>
    <8...@g...com>
    Subject: Re: Wieża ciśnień zamiast zbiornika ciśnieniowego
    From: Tornad <w...@a...com>

    W dniu poniedziałek, 1 maja 2017 20:00:31 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Nie krytykuje tylko zwracam Ci uwage ze moze powinienes sie jakims biowitalem dla
    starcow zainteresowac. Temat przeszedl od idiotycznego pomyslu z wieza cisnien do
    cudownego filtra do wody majacego na zasadzie wymiany jonowej eliminowac zelazo i
    mangan. A Ty jak Filip z konopii wyskakujesz ze chodzi o odwrocona osmoze. Przyznasz
    ze to co pisales ma z tym co pisalem calkiem luzny stosunek. Jak chciales o
    odwroconej osmozie to nie w tym podwatku. Cos wiesz ale jak w takiej sytuacji brac co
    piszesz na powaznie?

    Mlody ja pisze dla Czytelnikow mających podstawowa wiedze na poziomie powiedzmy
    srednim. A ty jakos pojac nie chcesz czy nie możesz, ze te wszystkie wynalazki
    sa ze soba scisle powiazane. Być może istnieja jeszcze inne metody uzdatniania
    wody oprócz jej aeracji w zbiornikach otwartych.

    Dalem przykład zastosowania tych kul ze skaly wapniowej do mineralizacji wody.
    Wspomnialem o potrzebie usuwania przykrych zapachow wody za pomocą filtrow z
    weglem aktywowanym.
    A Ty nadal upierasz się, ze to nie ten watek czy podwatek.
    Jak mamy watek to i osnowa się przydaje. No ale Ty tego nigdy nie pojmiesz bos za
    glupi a uważasz się za wszystkonalepiejwiedzacego ekspierda z bozej laski.

    Zatem nie będę psul ci niebiańskiego samouwielbienia i samozadowolenia. Innymi
    slowy wal się sam. Bo opowiem ci bajke o wezu skczacym. Zatem najlepiej
    nie zaśmiecaj tej użytecznej grupy swoimi uwagami bo zapewne nikt ich nie
    czyta lub/i poważnie nie traktuje.
    Oczywiście nie potrafisz swych krytycznych uwag merytorycznie uzasadnić,
    tylko piszesz tak dla zgrywy czy z czystej zawiści, ze Cie Bozia pokarala
    ograniczeniem wyższych czynnośći mózgowych.

    Tornad