    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wilgoć w domu ...
    Date: Wed, 28 Sep 2011 10:07:29 -0700 (PDT)

    On Sep 28, 11:26 am, "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    wrote:
    > Witam !
    >
    > Dom nowy oddany do użytku w maju 2011 :). Budowa rozpoczęła się we
    > wrześniu 2010.
    > Od czerwca do końca lipca trwały roboty wykończeniowe
    > (malowanie,kafleki) ...
    >
    > Wilgotność w domu po oddaniu domu była bardzo wysoka >95% ...
    >
    > Przez pewien czas grzałem na max (2 dni) i wilgotność spadała do około
    > 40-50% , ale po przestaniu grzania wzrosła do około 60-75% ...
    > Dałem sobie szybko spokój z grzaniem bo temperatura w pomieszeniach
    > wynosiła powyżej 30-35 stopni co było mało komfortowe ;)

> [...]

    Nie napisales tego sprost ale zakladam ze w tym domu mieszkasz.
    Reszta odpowiadaczy dobrze sugeruje zeby wietrzyc i grzac a ja ci
    dopisz ejeszzcze jedna sprawe:
    Uwazaj na zdrowie w takim domu. Jesli jest wilgotno to tez grzyby sie
    tam legna. Nie takie widoczne na scianach ale takie latajace w
    powietrzu albo zyjace w wilgotnych miejscach czasem nie widoczne golym
    okiem.

    Wietrz ten dom solidnie albo kup osuszacz ale nie taki proszkowy tylko
    taki ktory chlodzi powietrze i sprawia ze sie ono wykrapla. Mozna
    takie kupic juz za pare stowek ale nie wiem czy takie beda
    skuteczne...