  • Data: 2019-05-25 23:15:40
    Temat: Re: Wkladka do drzwi Witex
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Napisac gdzie mam Twoje pytania czy sie domyslasz? Od ponad cwierc wieku mam dwa
    takie zamki. https://delmet.pl/zamki-wierzchnie-podstawowe/416106
    9-zamek-nawierzchniowy-jania-zastawkowy-tytan-t-3-59
    08278400193.html?gclid=Cj0KCQjwz6PnBRCPARIsANOtCw3Iy
    HbPu0YM1yWkXNaMvJ3n6KUVzjJMIKvcXnCxYERbgjPGK0eTrPsaA
    pecEALw_wcB. Przerobilem je tak ze obydwa otwieraja sie takim samym kluczem i nie da
    sie ich otworzyc zadnym wytrychem. Jedyna wada to troche duzy klucz. Rozne gerdy przy
    moich zamkach to zabawki. Do tego zeby otworzyc drzwi trzeba klamke podniesc a nie
    nacisnac. Jak sie naciska to wychodzi dodatkowy bolec.