  • 1. Data: 2019-05-24 14:03:57
    Temat: Wkladka do drzwi Witex
    Od: ń <...@...n>

    Czy do drzwi Witex (kilkunastoletni klasyczny model) pasuje wkładka 30/35mm czy
    będzie za krótka (od strony mieszkania) i potrzeba
    raczej 30/40mm?

  • 2. Data: 2019-05-24 15:40:53
    Temat: Re: Wkladka do drzwi Witex
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-05-24 o 14:03, ń pisze:
    > Czy do drzwi Witex (kilkunastoletni klasyczny model) pasuje wkładka
    > 30/35mm czy będzie za krótka (od strony mieszkania) i potrzeba raczej
    > 30/40mm?

    Poczekaj troszeczkę a "zaraz" ktoś na pewno odpowie, jak nie to może
    chociaż Zenek przytoczy historyję o papierze.

  • 3. Data: 2019-05-24 15:56:48
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 24.05.2019 15:40, nadir pisze:

    > Poczekaj troszeczkę a "zaraz" ktoś na pewno odpowie, jak nie to może chociaż Zenek
    > przytoczy historyję o papierze.

    Jasne, bo dla dupka odpisującego nad cytatem, to za trudne: wyjąć starą wkładkę,
    zmierzyć, kupić nową, założyć - tak jak to robi normalny użyszkodnik domowy, nie
    inteligentny inaczej.

  • 4. Data: 2019-05-24 16:41:35
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-05-24 o 14:03, ń pisze:
    > Czy do drzwi Witex (kilkunastoletni klasyczny model) pasuje wkładka
    > 30/35mm czy będzie za krótka (od strony mieszkania) i potrzeba raczej
    > 30/40mm?

    tam pewnie wiedzą:
    http://www.witex-sl.pl/kontakt

  • 5. Data: 2019-05-24 23:10:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Prosisz i masz. Czekam az ktos spyta czy papier toaletowy mozna prac. Po zadawanych
    na grupach pytaniach widze ze sie doczekam.

  • 6. Data: 2019-05-25 13:13:52
    Od: ń <...@...n>

    Jakbym miał pod ręką takie drzwi to bym nie pytał.
    A Ty jeśli nie znasz odpowiedzi to po co się wpie....asz?

  • 7. Data: 2019-05-25 13:41:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak bys zadzwonil do producenta wiedzial bys w przeciagu minuty.

  • 8. Data: 2019-05-25 22:43:04
    Od: ń <...@...n>

    Dzwoniłem, ale nie takie bajki opowiadali, a co im zależy.
    Wiesz np. o tym, że wkładki i zamki Gerda maja inne zębatki (węższe) niż standardowe
    (np. niż Witex)?
    Wiesz np. o tym, że standardowy krótki klucz bywa że nie wchodzi do końca w Witeksa?
    Itp. itd.
    No ale Ty przecież wiesz wszystko na każdy temat.

    -----

  • 9. Data: 2019-05-25 23:15:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Napisac gdzie mam Twoje pytania czy sie domyslasz? Od ponad cwierc wieku mam dwa
    takie zamki. https://delmet.pl/zamki-wierzchnie-podstawowe/416106
    9-zamek-nawierzchniowy-jania-zastawkowy-tytan-t-3-59
    08278400193.html?gclid=Cj0KCQjwz6PnBRCPARIsANOtCw3Iy
    HbPu0YM1yWkXNaMvJ3n6KUVzjJMIKvcXnCxYERbgjPGK0eTrPsaA
    pecEALw_wcB. Przerobilem je tak ze obydwa otwieraja sie takim samym kluczem i nie da
    sie ich otworzyc zadnym wytrychem. Jedyna wada to troche duzy klucz. Rozne gerdy przy
    moich zamkach to zabawki. Do tego zeby otworzyc drzwi trzeba klamke podniesc a nie
    nacisnac. Jak sie naciska to wychodzi dodatkowy bolec.

  • 10. Data: 2019-05-26 07:30:07

    Wiesz gdzie inni mają to, co Ty masz?
    Po co się wszędzie i do wszystkiego wpie....asz??