  • 11. Data: 2019-05-26 07:34:25
    Temat: Re: Wkladka do drzwi Witex
    Od: Hans Kloss <l...@g...com>

    "I nie da sie ich otworzyc zadnym wytrychem"
    Nie gadaj, Kwinto by otworzył.

  • 12. Data: 2019-05-26 09:16:50
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.05.2019 23:15, Zenek Kapelinder pisze:

    > Od ponad cwierc wieku mam dwa takie zamki...Jedyna wada to
    > troche duzy klucz. Rozne gerdy przy moich zamkach to zabawki.

    No ja myślę, za taką cenę to Jania musi być the best. A Gerda
    klucz ma jeszcze większy i na dodatek przy zamykaniu i otwieraniu
    trzeba wykonywać ruchy posuwisto-zwrotne. A przy Jani nie. Na
    dodatek teraz kupując Janię w Delmecie, można zaoszczędzić 10%,
    a ćwierć wieku temu takich upustów pewnie nie było i trzeba było
    bulić jak za zboże.