    From: "Maestro" <m...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wkrętarka akumulatorowa
    Date: Wed, 9 Dec 2009 11:56:57 +0100

    Użytkownik "Lukas" <z...@i...pl> napisał:
    >Dzięki za opinie. Nie spodziewałem się że tani sprzęt jest aż tak
    >popularny i wytrzymały. no i spodziewałem się opinii podzielonych tak
    >50/50 a tu wszyscy na + dla taniego sprzętu

    Bo ci co sie odezwali korzystali tylko z takiego. Nie wiedzą więc
    w czym prócz ceny tkwi różnica.
    Ja mam dwie: jedną tanią 14V, drugą profesional Hilti, kosztowała
    coś koło 800PLN - tę dostałem mocno zużytą w firmie budowlanej,
    ale od czasu jak ją mam, nie wziąłem już do ręki tamtej taniej.
    Różnica jest we wszystkim na korzyść Hilti. Na łeb wali taki
    parametr jak czas pełnego naładowania: 15minut (tania: kilka godzin),
    poręczność, ciężar, długość czasu pracy, manipulacja końcówkami,
    głośność pracy, precyzja sprzęgiełka, walizka-opakowanie,
    że o wyglądzie nie wspomnę.
    Oczywiście jeśli kupuje się sprzęt żeby leżał w domu tak na
    wszelki wypadek - nie warto, ale dla osób z jako takim zacieciem
    do robót remontowo-budowlano-majsterkowym - nie mam wątpliwości,
    że należy mieć coś porządnego.
    --
    Wiesiek