  • 41. Data: 2020-11-12 15:48:58
    Temat: Re: Wkrętarka - jaka z sensownym wsparciem?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-11-08 o 11:57, heby pisze:

    > Prawdopodobnie przerobie na kablową ,sorry ;)
    Miałem zrobić tak samo kilka lat temu ale sobie odpuściłem i kupiłem na
    aledrogo sieciową 230V i mam spokój.

    --
    Janusz

  • 42. Data: 2020-11-13 12:57:32
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Mateusz Bogusz.
    On 11.11.2020 10:10 you wrote:

    > Kupiłem dwie wkrętarki (jedną dla teścia, drugą dla siebie jak
    > zobaczyłem co wyszło z tego pierwszego zakupu) - obie w stanie
    > lepszym niż ta która się teściowi zepsuła (upadając z drabiny).
    > Potem kupiłem tablet - bateria trzyma > 8h przy ciągle włączonym
    > ekranie i odtwarzaniu muzyki z youtube na głośnikach BT. Wszystko
    > kupiłem w "ciemno" z dostawą do domu. Akurat też się tak złożyło, że
    > wszystkie trzy zakupy z trzech różnych lombardów (nie mam pojęcia
    > czy ma to znaczenie).

    Kiedyś odwiedziłem taki lombard stacjonarnie.
    Przecież to jest paserstwo czystej postaci.
    70% asortymentu to narzędzia budowlane.
    25% to elektronika.

    Jak myślisz, skąd pochodzą?

    --
    Pete

  • 43. Data: 2020-11-13 15:31:03
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.11.2020 12:57, Pete wrote:
    > Kiedyś odwiedziłem taki lombard stacjonarnie.
    > Przecież to jest paserstwo czystej postaci.
    > 70% asortymentu to narzędzia budowlane.
    > 25% to elektronika.
    >
    > Jak myślisz, skąd pochodzą?

    Na allegro też pełno części samochodowych, prywatnie ludzie odkręcają
    lampy, turbosprężarki i alternatory pod blokiem i sprzedają? Też na
    pewno oni wszyscy to mafia zorganizowana!

    Kup nowe - przyczyniasz się do produkcji śmieci.
    Kup używane - jesteś paserem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 44. Data: 2020-11-13 15:32:53
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 12.11.2020 15:48, Janusz wrote:
    > kupiłem na aledrogo sieciową 230V i mam spokój.

    Niteo, 6m? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 45. Data: 2020-11-13 21:21:25
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Na pewno nie wszystkie maja, przynajmniej z racji tego, ze w powyzej
    > wynienionym mocnym parkside nie ma zadnej (w slabszym boschu tylko
    > dwustopniowa).
    > A nawet gdy jest regulacja, jest ona bardzo zgrubna.

    a do czegoś ci potrzebna precyzyjna regulacja ogranicznika momentu?
    Każda, najbardziej badziewna wkrętarka jaką widziałem miała możliwość
    ustawienia ograniczenia momentu z przynajmniej kilkusstopniowym zakresem

    > Nigdy nie zrozumiem miskow, ktorym sie zdaje i musza sie wypowiedzic.

    ktoś cię zmusza?

  • 46. Data: 2020-11-13 21:39:11
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Niteo, 6m? ;-)

    No nie, jakąś tanią 'paść' :) działa już chyba 6 rok.

    --
    Janusz

  • 47. Data: 2020-11-14 11:09:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Mateusz Bogusz.
    On 13.11.2020 15:31 you wrote:

    > Na allegro też pełno części samochodowych, prywatnie ludzie
    > odkręcają lampy, turbosprężarki i alternatory pod blokiem i
    > sprzedają? Też na pewno oni wszyscy to mafia zorganizowana!

    Co, którzy wystawiają pełną fakturę VAT, jest szansa że zajmują się
    demontażem.

    > Kup nowe - przyczyniasz się do produkcji śmieci. Kup używane -
    > jesteś paserem.

    Pokrętna logika.
    Niestety ale popyt na używki napędza kradzieże i paserstwo.

    Wiem że trudno to zaakceptować, ale może będzie ci łatwiej to zrozumieć,
    jak cię okradną na kilkadziesiąt tysięcy.

    Wtedy będziesz miał dwa wyjścia. Kupić używane od innego złodzieja albo
    wyjść z tego zaklętego kręgu i kupić z legalnego źródła.

    --
    Pete

  • 48. Data: 2020-11-14 12:21:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy lepszy sprzęt budowlany nie ma swoich numerów seryjnych?

  • 49. Data: 2020-11-14 16:12:17
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-11-13 21:21, sirapacz wrote:
    > Każda, najbardziej badziewna wkrętarka jaką widziałem miała możliwość
    > ustawienia ograniczenia momentu z przynajmniej kilkusstopniowym zakresem

    wiertarko-wkretarka

    bo we wkretarkach i kluczach to raczej rzadkość a nie norma

  • 50. Data: 2020-11-15 11:14:55
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 14.11.2020 11:09, Pete wrote:
> [...]
    >
    > Wtedy będziesz miał dwa wyjścia. Kupić używane od innego złodzieja albo
    > wyjść z tego zaklętego kręgu i kupić z legalnego źródła.

    Skoro tablet udało mi się zarejestrować na stronie producenta po numerze
    seryjnym na odwrocie, to kradziony czy nie?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz