  • 1. Data: 2020-11-05 18:41:20
    Temat: z okna widzę koparki
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Uspują kupę ziemi i wjeżdzają na tę kupę.
    Pytanie po co. Wyglądają jakby coś mieszały
    no bo na darmo przecież paliwa nie palą. wtf

    --
    Piter

  • 2. Data: 2020-11-07 11:00:18
    Temat: Re: z okna widzę koparki
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 5.11.2020 o 18:41, PiteR napisał:

    > Uspują kupę ziemi i wjeżdzają na tę kupę.
    > Pytanie po co. Wyglądają jakby coś mieszały
    > no bo na darmo przecież paliwa nie palą. wtf

    - Maryś!
    - A co?
    - Widzisz?
    - Widzę.
    - A dziwujesz się?
    - A dziwuję!
    (H. Sienkiewicz - "Za chlebem")

    --
    Koń jaki jest, każdy widzi.

  • 3. Data: 2020-11-07 11:19:19
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-11-05 o 18:41, PiteR pisze:
    > Uspują kupę ziemi i wjeżdzają na tę kupę.
    > Pytanie po co. Wyglądają jakby coś mieszały
    > no bo na darmo przecież paliwa nie palą. wtf

    Może tupią nóżkami po tej górce, aby nieco ubić, co by pierwszy deszcz
    nie rozłynął kopczyka?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2020-11-07 11:24:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 05.11.2020 18:41, PiteR wrote:
    > Uspują kupę ziemi i wjeżdzają na tę kupę.
    > Pytanie po co. Wyglądają jakby coś mieszały
    > no bo na darmo przecież paliwa nie palą. wtf

    Może S14?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2020-11-07 19:58:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ro5sb9$275$2$Adam@news.chmurka.net>
    user Adam pisze tak:

    > Może tupią nóżkami po tej górce, aby nieco ubić, co by pierwszy
    > deszcz nie rozłynął kopczyka?

    to musi być jakas angielska faza
    a moze to suchy beton mieszają cy cuś?

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 6. Data: 2020-11-08 22:15:28
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 05-11-2020 o 18:41, PiteR pisze:
    > Uspują kupę ziemi i wjeżdzają na tę kupę.
    > Pytanie po co. Wyglądają jakby coś mieszały
    > no bo na darmo przecież paliwa nie palą. wtf

    Wykonywałem kiedyś pomiary na budowie budynku, która się dopiero
    organizowała. Przez te kilka godzin (6-8), które tam byłem, stała tam
    koparka z operatorem w kabinie i z włączonym silnikiem, która przez cały
    czas nie ruszyła się nawet o centymetr. Wyłączył ją tylko na przerwę
    śniadaniową i obiadową. Był to podwykonawca podwykonawcy podwykonawcy i
    miał płacone za godzinę pracy sprzętu w pełnej gotowości.

    yabba

  • 7. Data: 2020-11-10 08:20:23
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 08.11.2020 o 21:15, yabba pisze:

> [...]
    > śniadaniową i obiadową. Był to podwykonawca podwykonawcy podwykonawcy i
    > miał płacone za godzinę pracy sprzętu w pełnej gotowości.

    a drugie tyle pewnie spuścił paliwa, w końcu koparka w pracy spala dużo
    więcej niż na postoju, a stan musi się zgadzać

    Lukasz