  • Data: 2016-07-26 21:46:08
    Temat: Re: Własny dom.
    Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,
    Wlasnie sie buduje, ale do domu podchodze bez emocji. Mieszkalem juz w
    tylu miejscach, ze jest mi to obojetne. Mieszkalem w bloku, domku,
    szeregowcu i teraz mam taka prace, ze nocuje po calym swiecie bedac w
    delegacjach. Wlasny dom nie jest dla mnie wyznacznikiem czegokolwiek.
    Stac mnie, to sie buduje - ale nie robilbym tego za wszelka cene. Nie
    bede tez czul sie spelniony po jego ukonczeniu. Dla mnie to nie kolejny
    etap zycia. Znalazlem fajna dzialke z milymi wspomnieniami z dziecinstwa
    - blisko miasta, wlasciwie w jego obrebie, ale jak na wsi - w otulinie
    chronionego parku. Do rzeki mam 200m, do centrum miasta ok. 1km.
    Taksowka po imprezie dojade w cenie "miejskiej". Dlatego zdecydowalem
    sie na budowe - bez dorabiania ideologii o synu, drzewie i budowie.
    Piotr