  • Data: 2011-11-06 01:20:56
    Temat: Re: Woda z bojlera = smród :(
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.11.2011 00:46, Maniek4 pisze:

    > Wycial anode i problemy ustapily.

    Wyciął? Zwykle anody są wkręcane...

    > Na probe wymontuj anode, moj koles wycial
    > ja calkiem i jest git.

    Nie bardzo rozumiem, jak ta anoda miałaby powodować produkcję
    siarkowodoru - zakładając, że woda sama w sobie nie ma już jakichś
    gotowych do produkcji składników, a ta anoda działa jako jakiś katalizator.

    Swoją szosą z tą wodą to bywa wesoło - mi studniarz trafił pięknie: woda
    przysłowiowo źródlana, dość twarda ale co mi tam... Żadnych smrodów,
    osadów, zabarwień... Na próbę wlana do butelki i zakręcona zazieleniła
    się dopiero po kilku latach a mineralny osad na dnie był dość symboliczny.

    Sąsiad ma studnię ledwie 30m dalej. Śmierdzi mu siarkowodorem nawet od
    razu przy pompowaniu...