eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWoodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę? › Re: Woodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę?
  • Data: 2016-07-20 15:58:55
    Temat: Re: Woodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 20 lipca 2016 15:41:37 UTC+2 użytkownik MK napisał:

    > I tylko dlatego żeby nie przyznać że się pomyliłeś
    > (bo wpisanie NTG to 2s)
    > lecisz z obrażaniem i wycieczkami osobistymi?
    Że niby ja wycieczki osobiste? Tabiś ekspert od usenetu to pewnie wgląd w historie
    swoich postów masz. Polecam przeczytać pierwszy Twój post w tym atku. Wczoraj to
    było. Dl;a ułatwienai słowa klucze: "aspołeczny kretyn", "aspołeczny psychopata",
    "troll"

    >Rezygnuję z dalszej dyskusji z Tobą bo masz większe
    > doświadczenie w sprowadzaniu do swojego poziomu.
    A to może i dobrze. W sumie ten kierunek proponowałem Tobie na samym początku tej
    dyskusji