  • 41. Data: 2016-07-19 14:18:39
    Temat: Re: Woodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę?
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 13:44:09 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No ale 25 lat? Jacy rodzice?

    No średni wiek wyprowadzki z domu:
    http://blogs.psychcentral.com/single-at-heart/2012/0
    6/leaving-home-in-15-countries-how-old-are-the-grown
    -children-when-they-leave-and-how-far-do-they-go/

    A tu bardziej obrazowo:
    http://brilliantmaps.com/europe-live-parents/

    :)
    Jak masz rodzica dewota to moze zabronić jechać na woodstock bo przywieziesz szatana
    do domu. :)

> [...]
    > stac na nogach, zeby wstali. Reszta kreci telefonami. No ubaw po pachy.
    > Tylko nie wiem dla kogo. Pare lat temu wyslalem ojca do Slowenii przy
    > okazji wspolpracy na wycieczke. Za czeska granica nawalony koles wysiadl
    > z autobusu i wyj..bal dynia w kraweznik. Wezwali karetke bo krew sie
    > lala. Karetka zabrala go do szpitala. Zostal odebrany w drodze powrotnej
    > po tygodniu. Uzyl, ze chu. Tak jak Ci na koncercie.
    > Nie lepiej to po prostu wynajac domek na Mazurach i chlac na umor bez
    > ryzyka znalezienia sie na na YT a nie przeszkadzac innym w celu wizyty?

    A to inna sprawa, ludzie nie umieją się bawić albo może odwrotnie, bawią się tak jak
    chcą tylko muszą to robić pod przykrywką.
    Bo zamiast sie schlać tak jak chcą i lubią to społeczeństwo na nich wymaga aby to
    chlanie było z jakiejś okazji.

    A oni by woleli szybko, do lustra i do wyra z miską przy boku...

    Ja nie wiem, gust mam inny ale rozumiem że ludzie mają różne potrzeby :)

  • 42. Data: 2016-07-19 15:24:24
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-19 o 14:18, s...@g...com pisze:

> [...]
    6/leaving-home-in-15-countries-how-old-are-the-grown
    -children-when-they-leave-and-how-far-do-they-go/

    Brawo Grecja. :-)

    > Jak masz rodzica dewota to moze zabronić jechać na woodstock bo przywieziesz
    szatana do domu. :)

    Myslisz, ze taka pipa? :-)

> [...]
    >
    > A oni by woleli szybko, do lustra i do wyra z miską przy boku...
    >
    > Ja nie wiem, gust mam inny ale rozumiem że ludzie mają różne potrzeby :)

    Potrzeby moze i tak, ale zeby nic nie zobaczyc poza trawnikiem o swicie?
    Moze i to fajne, ale nie trzeba jechac chu wie gdzie.

    Pozdro.. TK

  • 43. Data: 2016-07-19 15:27:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 19:51:49 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > To ciekawe, ze jak przychodzi NTG to oddzywaja sie nagle jednopostowcy.
    Dzięki temu swój pierwszy post na grupy mogą napisać. A i najczęściej piszą wtedy nie
    na temat;)

  • 44. Data: 2016-07-19 16:31:30
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 18.07.2016 o 14:09, Kris pisze:
    > Temat trochę nieaktualny bo córa wróciła ale podyskutujmy
    >
    > PS
    > Panom od netykiety(czy jak to się nazywa) dziękuję.
    > Nie przestrzegam. Nie zamierzam jakiś NTG w tytule postu wstawiać.

    Zdeklarowałeś się właśnie jako aspołeczny kretyn nie ogarniający kilku
    prostych zasad korzystania z usenetu. Które zresztą mają na celu
    uszanowanie czasu ludzi którzy chcą czytać tylko tematy ściśle związane
    z jej profilem. Poza tym utrudnia to odszukiwanie informacji użytecznych.
    Szkoda tylko córki że ma ojca aspołecznego psychopatę i trolla.

  • 45. Data: 2016-07-19 17:11:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 16:31:30 UTC+2 użytkownik MK napisał:

> [...]
    > z jej profilem. Poza tym utrudnia to odszukiwanie informacji użytecznych.
    > Szkoda tylko córki że ma ojca aspołecznego psychopatę i trolla.

    Trolujesz bo piszesz nie w temacie grupy. Nie po raz pierwszy zresztą.
    Z tym psychopatą to co konkretnie miałeś na myśli?

  • 46. Data: 2016-07-19 17:14:49
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > uszanowanie czasu ludzi którzy chcą czytać tylko tematy ściśle związane
    > z jej profilem. Poza tym utrudnia to odszukiwanie informacji użytecznych.

    Inteligentni ludzie po temacie domyślną się że wątek poza tematyką grupy. I nie
    trzeba do tego jakiś NTG czy innych skrótów
    > Szkoda tylko córki że ma ojca aspołecznego psychopatę i trolla.
    Napisał troll

  • 47. Data: 2016-07-19 17:23:24
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 19.07.2016 o 17:14, Kris pisze:

    > Inteligentni ludzie po temacie domyślną się że wątek poza tematyką grupy. I nie
    trzeba do tego jakiś NTG czy innych skrótów
    > Napisał troll

    Automatyczne ukrywanie tematów oznaczonych NTG nie działa - a takiś
    podobno inteligentny

  • 48. Data: 2016-07-19 17:25:28
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 19.07.2016 o 17:11, Kris pisze:

    > Trolujesz bo piszesz nie w temacie grupy. Nie po raz pierwszy zresztą.
    > Z tym psychopatą to co konkretnie miałeś na myśli?

    Netykieta jest tematem właściwym dla każdej grupy.
    Psychopata to typ mający w dupie innych ludzi, kierujący się tylko
    własną wygodą - spełniasz to dość dokładnie. Dodatkowo świadomie
    prowokujesz agresję bo chyba cie to bawi.

  • 49. Data: 2016-07-19 18:16:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 17:25:28 UTC+2 użytkownik MK napisał:

> [...]
    > własną wygodą - spełniasz to dość dokładnie. Dodatkowo świadomie
    > prowokujesz agresję bo chyba cie to bawi.
    Dinozaury usenetu korzystają z czegoś takiego jak PLONK(kolejny fajny skrot).
    Zbadaj ten kierunek jeśli moje posty Tobie wadzą.

  • 50. Data: 2016-07-19 18:18:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 17:23:25 UTC+2 użytkownik MK napisał:

    > Automatyczne ukrywanie tematów oznaczonych NTG nie działa - a takiś
    > podobno inteligentny
    Ależ ogromna aktywności na tej grupie że aż automat trzeba używać;)
    Netykieta coś o cięciu cytatów opowiada?