  • 31. Data: 2016-07-18 22:45:46
    Temat: Re: Woodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 19:51:49 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > To ciekawe, ze jak przychodzi NTG to oddzywaja sie nagle jednopostowcy.
    > Bierzesz udzial w tworzeniu tej grupy? Napisales choc jeden merytoryczny
    > post? Nie? To wiesz, ze w statystykach pod wzgledem postow NTG jestes na
    > pierwszym miejscu (100% postow NTG?)? :D
    >
    > Mama neostrade kupila?
    Wakacyjna promocja dla dzieciaków jakaś pewnie

  • 32. Data: 2016-07-19 10:49:05
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-07-18 o 19:52, Adam Sz. pisze:

    > Zobaczymy, przypuszczam jednak ze mniej niz na woodstocku :)

    Taaa... jasne. Jak to mój kolega mawiał - nigdzie się lepiej nie nawalił
    z ekipą, jak na Lednicy. I dobrze z pół tej Lednicy tak wyglądało.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 33. Data: 2016-07-19 10:53:39
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-07-18 o 21:09, gobo pisze:
    > Wrocilem wczoraj z Woodstocku - bylem pierwszy raz - wraz z 10cio letnim
    > synem i 67-letnim ojcem.
    > Wybralem Toi Camp, wiec strzezone pole z prysznicami i toaletami.
    > Bylo super - dziecko zachwycone, ojciec zadowolony. Ja podobnie - zero
    > agresji, troche pijanych ludzi, sporo odjechanych (ale pozytywnie)
    > Warto stanac z boku i ogladac te tabuny ludzi sunacych pod scene i spod
    > sceny.
    > Na SDM dziecka nie puszcze. Nie wierze ksiezom, a sam KK uwazam za
    > instytucje stopujaca rozwoj kraju i gospodarke. Dla mnie to pasozyty.

    Bo Woodstock jest fajny. I pomimo tabuna pijanych ludzi, nie czułem tam
    nigdy jakiegoś zagrożenia. Zazwyczaj wszyscy są w wyluzowanym, zabawowym
    humorze i prędzej skorzy do pomocy niż obijania mordy...

    ŚDM... Cóż, dla mnie byłaby to chyba najgorsza impreza na świecie, ale
    jak ktoś lubi takie oazowe klimaty, to mu nie zabronię.
    No chyba, że wzorem wspomnianego już przeze mnie kolegi, robimy sobie na
    takich ŚDM alternatywną imprezę. Ale obawiam się, że wszelkie służby,
    nie bardzo będą nam w tym wtórować, więc głupie wypicie piwa może
    skończyć się różnie :/

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 34. Data: 2016-07-19 10:59:04
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-07-18 o 14:09, Kris pisze:
    > Temat trochę nieaktualny bo córa wróciła ale podyskutujmy
    >
    > PS
    > Panom od netykiety(czy jak to się nazywa) dziękuję.
    > Nie przestrzegam. Nie zamierzam jakiś NTG w tytule postu wstawiać.

    Może na ten festyn niech jedzie
    https://www.youtube.com/watch?v=dSIFw_cCQck

  • 35. Data: 2016-07-19 11:53:06
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-19 o 10:49, Kżyho pisze:

    > Taaa... jasne. Jak to mój kolega mawiał - nigdzie się lepiej nie nawalił
    > z ekipą, jak na Lednicy. I dobrze z pół tej Lednicy tak wyglądało.

    Super kolega. A w jakim wieku, ze tak spytam?

    Pozdro.. TK

  • 36. Data: 2016-07-19 12:31:01
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-07-19 o 11:53, Maniek4 pisze:

    > Super kolega. A w jakim wieku, ze tak spytam?

    Dawno to już dość było. Wtedy pewnie +/- jakieś lat 25.
    Ale nie w tym rzecz. Z kim nie gadałem, co na Lednicę się wybrali, to
    mówili, że się mega tam imprezowało i że pół Lednicy to właśnie
    "alternatywna" często impreza, nie mająca za wiele wspólnego z
    modlitewnym spotkaniem.
    I absolutnie zaskoczony tym nie byłem szczerze mówiąc...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 37. Data: 2016-07-19 12:46:04
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-19 o 12:31, Kżyho pisze:

> [...]
    > modlitewnym spotkaniem.
    > I absolutnie zaskoczony tym nie byłem szczerze mówiąc...

    25 lat to juz chlop z jajami.
    Przy wielorakich podobnych zdarzaniech zawsze intryguje mnie pytanie -
    co kieruje ludzmi, ze tak bardzo myla imprezy? Nastolatkow rozumiem, bo
    rodzice puszcza i tak dalej, ale 25 lat?

    Pozdro.. TK

  • 38. Data: 2016-07-19 13:02:49
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 12:46:03 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > co kieruje ludzmi, ze tak bardzo myla imprezy? Nastolatkow rozumiem, bo
    > rodzice puszcza i tak dalej, ale 25 lat?

    Jakie mylenie imprez?

    Przecież o to chodzi.
    Jedziesz na spotkanie modlitewne, docierasz tam, nawet na jakieś atrakcje religijne
    uczęszczasz.

    Ale po tych atrakcjach można robić to czego rodzice w domu nie aprobują :)

    I dlatego takie imprezy są dwa razy lepsze niż te "wyzwolone".

  • 39. Data: 2016-07-19 13:21:00
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-07-19 o 13:02, s...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Ale po tych atrakcjach można robić to czego rodzice w domu nie aprobują :)
    >
    > I dlatego takie imprezy są dwa razy lepsze niż te "wyzwolone".

    Coś w tym pewnie jest. W końcu przeciętny rodzic zapewne prędzej puści
    na Lednicę czy ŚDM niż taki diabelski i zły Woodstock ;)

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 40. Data: 2016-07-19 13:44:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-19 o 13:21, Kżyho pisze:

    > Coś w tym pewnie jest. W końcu przeciętny rodzic zapewne prędzej puści
    > na Lednicę czy ŚDM niż taki diabelski i zły Woodstock ;)

    No ale 25 lat? Jacy rodzice?
    Zreszta nie chodzi tylko o imprezy religijne. W zeszlym roku bylem na
    koncercie z transportem. Koncert 50 tys. ludzi. Na miejscu przed
    wejsciem, parking, kible. A pod kiblami chwiejacy sie od nadmiaru
    przybysze. Wczesne godziny wieczorne. W innym miejscu gdzie zarcie mozna
    kupic jeset jeszcze gorzej. Trzezwiejsi ciagaja tych co nie moga juz
    stac na nogach, zeby wstali. Reszta kreci telefonami. No ubaw po pachy.
    Tylko nie wiem dla kogo. Pare lat temu wyslalem ojca do Slowenii przy
    okazji wspolpracy na wycieczke. Za czeska granica nawalony koles wysiadl
    z autobusu i wyj..bal dynia w kraweznik. Wezwali karetke bo krew sie
    lala. Karetka zabrala go do szpitala. Zostal odebrany w drodze powrotnej
    po tygodniu. Uzyl, ze chu. Tak jak Ci na koncercie.
    Nie lepiej to po prostu wynajac domek na Mazurach i chlac na umor bez
    ryzyka znalezienia sie na na YT a nie przeszkadzac innym w celu wizyty?

    Pozdro.. TK