  • 51. Data: 2016-07-19 19:10:33
    Temat: Re: Woodstock czy Światowe Dni Młodzieży- gdzie posłać córkę?
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 19.07.2016 o 18:18, Kris pisze:

    > Ależ ogromna aktywności na tej grupie że aż automat trzeba używać;)
    > Netykieta coś o cięciu cytatów opowiada?

    Najpierw olewasz netykietę a teraz netykietojebliwość cie dopadła?

    Nie oznaczając tematu kradniesz mój i innych czas konieczny na
    przeczytanie i ocenę czy to jest to co chcę czytać.
    Szacunek dla innych uczestników nakazuje oznaczać.

  • 52. Data: 2016-07-19 19:27:06
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 19.07.2016 o 18:16, Kris pisze:

    > Dinozaury usenetu korzystają z czegoś takiego jak PLONK(kolejny fajny skrot).
    > Zbadaj ten kierunek jeśli moje posty Tobie wadzą.

    PLONK nie jest skrótem.
    Nie jest też rozwiązaniem problemu który stwarzasz.

    Jakbyś nie zauważył wadzą nie tylko mnie.

    Istniała kiedyś instytucja abuse gdzie można było zgłaszać takich
    śmieciarzy informacyjnych jak ty. Musze poszukać, może jeszcze istnieje.

  • 53. Data: 2016-07-19 19:40:24
    Od: "uzytkownik" <u...@w...pl>

    Kris wrote:

    > Ależ ogromna aktywności na tej grupie że aż automat trzeba używać;)
    > Netykieta coś o cięciu cytatów opowiada?

    Zygac sie chce jak czyta sie twoje wypociny.
    Szkoda corki ze ma takiego ojczulka pojebusa.

  • 54. Data: 2016-07-19 20:34:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-19 o 19:40, uzytkownik pisze:

    > Zygac sie chce jak czyta sie twoje wypociny.
    > Szkoda corki ze ma takiego ojczulka pojebusa.

    Ja chyba wiem o co chodzi. To sie nazywa lawowstret. Dziedzictwo po
    jednym takim pizdnietym kolesiu co tu pisywal i kazdemu wtykal netykiete
    w tylek przy kazdej okazji. Musial byc kiedys ORMO'wcem i stad
    podswiadomy wstret do netykiety w ogole. Rozumiem choc nie popieram.

    Kris, wez juz te NTG dodawaj i nie draznij specjalnie. Zaczely sie
    psychopaci, debile i inne przydomki. Ewidentnie nikomu spinanie doopy tu
    nie sluzy.

    Pozdro.. TK

  • 55. Data: 2016-07-19 20:37:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 19:40:22 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Zygac sie chce jak czyta sie twoje wypociny.
    > Szkoda corki ze ma takiego ojczulka pojebusa.
    2 post na grupie. Żaden nie na temat ale próbuj dalej.
    Wakacje jeszcze trochę potrwają a później mama neostrade odłączy

  • 56. Data: 2016-07-19 20:52:33
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    > Kto pozwoli nie wiem ale powinnas wiedziec kto nie pozwoli.

    To wiem ;-)

    Krycha.

  • 57. Data: 2016-07-19 21:46:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lipca 2016 20:34:42 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Kris, wez juz te NTG dodawaj i nie draznij specjalnie. Zaczely sie
    > psychopaci, debile i inne przydomki.
    A bo to tacy obrońcy netykiety(czy jak to tam się zwało)co im zwykłej osobistej
    kutury brakuje. Ale mniejsza o to- znudziło się Lawie znudzi się i userom pokroju MK.
    Wakacyjnych jednopostwcow/dzieci Neostrady pomijam.

  • 58. Data: 2016-07-19 22:42:22
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-07-19 o 19:10, MK pisze:

    > Nie oznaczając tematu kradniesz mój i innych czas konieczny na
    > przeczytanie i ocenę czy to jest to co chcę czytać.
    > Szacunek dla innych uczestników nakazuje oznaczać.

    Toż po tytule widać, że to ma się nijak do tematu grupy.
    Co do czasu, to marnujesz go więcej pisząc niż olewając wątek grubym
    sikiem. To o co w końcu chodzi?

  • 59. Data: 2016-07-19 23:21:32
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 19.07.2016 o 21:46, Kris pisze:

    > A bo to tacy obrońcy netykiety(czy jak to tam się zwało)co im zwykłej osobistej
    kutury brakuje.

    Kultura osobista zobowiązuje do zachowań zgodnych z netykietą.
    Jak do tej pory nie odpowiedziałeś merytorycznie na żaden zarzut, tylko
    usiłujesz przykleić mi łatkę chama.
    Złodziej krzyczy łapać złodzieja?

  • 60. Data: 2016-07-19 23:22:01
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 19.07.2016 o 22:42, nadir pisze:

    > Toż po tytule widać, że to ma się nijak do tematu grupy.
    > Co do czasu, to marnujesz go więcej pisząc niż olewając wątek grubym
    > sikiem. To o co w końcu chodzi?

    Naprawdę nie ogarniasz? Zmarnuję raz i jeśli uda się przekonać to więcej
    w przyszłości zaoszczędzę. Takich tematów jest tu sporo. Tylko
    prospołeczne zachowania (opisane w netykiecie) przekraczają możliwości
    rozumienia Krisa i w tym problem.