  • Data: 2020-03-31 23:10:18
    Temat: Re: Wy się tutaj z jakąś fotowoltaika
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 31 Mar 2020 13:09:16 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Ja? To ty pisałeś że musisz dwa razy czytać prosty tekst żeby zrozumieć.

    Widzisz Zenuś, miałeś 3 opcje. Przeanalizujmy je po kolei.
    Opcja 1 - Lekceważąco i wyniośle nie odpowiadasz. Zyskujesz mój
    szacunek.
    Opcja 2 - Poddajesz logicznej analizie mój obrzydliwie prowokacyjny
    tekst. Mówisz np. że primo, generalizuję bo sugeruję totalną głupotę
    podczas gdy w oczywisty sposób każdy (oprócz głęboko upośledzonych) ma
    wycinkową wiedzę, czasem sporą, oraz wiedzę ogólną związaną z osobniczym
    doświadczeniem. Secundo, powołałem się na argument z liczności
    potwierdzających co jest sporym błędem w dowodzeniu a także w
    nieuprawniony sposób, bo przecież nie robiłem ankiety, powołałem się na
    cudze opinie. W związku z czym moja wypowiedź nosi znamiona prowokacji i
    jest g... warta. Zyskujesz mój szacunek, aczkolwiek nieco mniejszy niż w
    pierwszym przypadku.
    Opcja 3 - Wpadasz w flejm na poziomie bójki w piaskownicy. Ty mnie
    szpadelkiem - ja cię grabelkami, ty mnie piaskiem, ja na ciebie napluję.
    Nie zyskujesz mojego szacunku a nawet wręcz przeciwnie.
    Przemyśl to sobie. A teraz weź parę głębszych oddechów a nawet poczekaj
    ze 3 dni aż ci się odpowiedź na spokojnie ułoży :)
    --
    Jacek
    I hate haters.